Dziś piszemy o drugiej fazie beta testów gry Might & Magic: Heroes VII, patchu z nową zawartością i planowanej zapowiedzi dodatku do Cities: Skylines oraz przedłużającym się braku multiplayera w Dead or Alive 5 Last Round na PC. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.
Promocja dnia (do godziny 19:00 w czwartek 2 lipca):
Promocja dnia (do godziny 19:00 w piątek 3 lipca):
Szaleństwo w środku tygodnia (do godziny 19:00 w piątek 3 lipca):
Oferty tygodniowe (do godziny 19:00 w poniedziałek, 6 lipca) – obniżka cen 102 tytułów, WWW
Firma Ubisoft i studio Limbic Entertainment zapowiedziały, że Might & Magic: Heroes VII doczeka się jeszcze jednej fazy beta testów przed wrześniową premierą gry. Tym razem do dyspozycji będą cztery frakcje – do Akademii i Przystani, które zostały udostępnione w pierwszej becie, dołączą kolejne dwa stronnictwa, wybrane w głosowaniu przez członków Rady Cieni (czyli przez społeczność). Na razie nie wiadomo, kiedy odbędą się te testy. Gwarantowany udział w zabawie mają, tak jak poprzednio, osoby z grą zakupioną w przedsprzedaży, natomiast reszcie pozostaje wpisać się na listę rezerwową i liczyć na łut szczęścia.
Ponadto deweloper podzielił się infografiką ze statystykami pierwszych beta testów. Poniżej zamieściliśmy ją w nieco okrojonej i skondensowanej formie – pełną wersję znajdziecie tutaj.
Mamy dwie wiadomości w temacie Cities: Skylines – niezwykle udanego city-buildera z marca 2015 roku od studia Colossal Order. Po pierwsze, gra doczekała się patcha 1.1.1b. Oprócz szeregu usprawnień, łatka oferuje także 30 nowych budynków, tunele dla pieszych i funkcję autozapisu. Miejcie na uwadze, że aktualizacja może blokować mody, więc rzućcie okiem do oficjalnej instrukcji obejścia tego problemu, jeśli korzystacie z przeróbek.

Po drugie, w wywiadzie dla serwisu TechRadar szefowa Colossal Order, Mariina Hallikainen, zdradziła, że na tegorocznych targach gamescom (4-9 sierpnia) zapowiedziane zostanie duże rozszerzenie do Cities: Skylines. Przy okazji deweloper wyjawił, że nie mamy co liczyć na poprawki w sposobie funkcjonowania ruchu miejskiego (jakiekolwiek pogłębienie mechaniki w tym aspekcie doprowadziłoby najpewniej do tragicznego spadku wydajności gry), oraz zapowiedział rozwijanie produkcji jeszcze przez wiele lat, do czasu, aż technologia, na której tytuł jest oparty, stanie się nazbyt leciwa.
W marcu Dead or Alive 5 Last Round zadebiutowało na pecetach bez funkcji sieciowych, ale miało się ich doczekać w aktualizacji zaplanowanej na czerwiec. Niestety, plany wzięły w łeb – studio Team Ninja napotkało poważne problemy w trakcie testów multiplayerowej łatki i postanowiło ją opóźnić na czas nieokreślony. Na razie jedyną szansą na zabawę wieloosobową w omawianej bijatyce pozostaje granie w wersję beta (aktywowaną w panelu właściwości gry na Steamie).
Ponadto polecamy Waszej uwadze najnowsze obrazki w naszej galerii…
…jak również najnowsze filmy:
Więcej:„Najgorszą opcją jest nigdy tego nie ruszać”. Blizzard ryzykuje i znów przebudowuje Diablo 4
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
0

Autor: Krzysztof Mysiak
Z GRYOnline.pl związany od 2013 roku, najpierw jako współpracownik, a od 2017 roku – członek redakcji, znany także jako Draug. Obecnie szef Encyklopedii Gier. Zainteresowanie elektroniczną rozrywką rozpalił w nim starszy brat – kolekcjoner gier i gracz. Zdobył wykształcenie bibliotekarza/infobrokera – ale nie poszedł w ślady Deckarda Caina czy Handlarza Cieni. Zanim w 2020 roku przeniósł się z Krakowa do Poznania, zdążył zostać zapamiętany z bywania na tolkienowskich konwentach, posiadania Subaru Imprezy i wywijania mieczem na firmowym parkingu.