Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 13 stycznia 2016, 14:22

Wieści ze świata (Dying Light, Rainbow Six: Siege, PayDay 2, Guild Wars 2) 13/1/2016

Dziś piszemy m.in. o aktualizacji narzędzi moderskich do Dying Light, patchu 1.3 do Rainbow Six: Siege, planach rozwoju Guild Wars 2 przez 2016 rok i o inspirowanym Goat Simulatorem DLC do PayDay 2. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Dying Light – narzędzia moderskie dostały opcje co-op i PvP

Studio Techland wzbogaciło narzędzia moderskie do gry Dying Light o pokaźny zestaw nowych funkcji, dzięki którym będzie można tworzyć teraz scenariusze przeznaczone do zabawy w kooperacji i trybie PvP. Wraz z aktualizacją rzeczonego oprogramowania w ręce graczy trafiła multiplayerowa mapa Don’t Drown, stworzona przez fana o ksywce RabidSquirrel (zaprezentowano ją na poniższym trailerze). Przy okazji deweloper zapewnił, że pracuje nad udostępnieniem najlepszych lokacji z modów użytkownikom konsol.

Rainbow Six: Siege otrzymał patch 1.3

Studio Ubisoft Montreal wypuściło patch 1.3 do taktycznej strzelanki Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege na PC (konsolowcy dostaną go 20 stycznia). Poprawki dotyczą m.in. problemów infrastruktury sieciowej, wykrywania trafień, zabezpieczeń przeciw oszustwom i błędów w konstrukcji poziomów. Pełną listę zmian znajdziecie tutaj. Warto jeszcze przypomnieć, że jutro użytkownicy PS4 i XOne otrzymają patch 1.2.

PayDay 2 otrzyma DLC Goat Simulator Heist

Studio Overkill Software wypuści jutro kolejne DLC do PayDay 2, przygotowywane w porozumieniu z Coffee Stain Studios. Dodatek nazywa się Goat Simulator Heist i, zgodnie z tym, co sugeruje tytuł, jest inspirowany Symulatorem Kozy. W jego skład wejdzie przede wszystkim nowa misja – ruszymy przejąć ciężarówkę przewożącą kokainę, ale na miejscu akcji zamiast narkotyków znajdziemy szalone kozy, które trzeba będzie złapać, by odzyskać zjedzony przez nie towar. Oprócz tego DLC zaoferuje pięć osiągnięć do zdobycia, niedostępny wcześniej rodzaj strzelby i 16 innych przedmiotów.

Guild Wars 2 będzie dostawał duże aktualizacje co kwartał

Studio ArenaNet przedstawiło plan rozwoju MMORPG Guild Wars 2 na najbliższy rok. Deweloper wróci do tradycji regularnego wypuszczania aktualizacji z nową zawartością (co trzy miesiące), przy czym zamiast dalej rozszerzać zakres atrakcji w grze, skupi się teraz na dodawaniu „głębi” w tym, co już jest dostępne, jak również będzie przygotowywać produkcję pod kolejne duże rozszerzenie. Najbliższe, zimowe uaktualnienie zadebiutuje 26 stycznia i zaoferuje m.in. rozszerzoną funkcjonalność Glding Mastery, nowego Mist Championa imieniem Tybalt Leftpaw, noworoczne wydarzenie w świecie gry oraz szereg zmian mających na celu poprawienie balansu rozgrywki.

Galeria obrazków

Polecamy też Waszej uwadze najnowsze obrazki w naszej galerii…

Galeria filmów

…oraz najnowsze filmy z gier:

Krzysztof Mysiak

Krzysztof Mysiak

Wpadł w sidła elektronicznej rozrywki przez starszego brata – kolekcjonera gier i gracza. Przez lata młodości nie miał własnego sprzętu nadającego się do grania, więc inwestował czas w wertowanie GOL-owskiej Wielkiej Encyklopedii Gier (i CD-Action). Swoje przeznaczenie dopełnił krótko po maturze, w 2013 roku, wysyłając CV do krakowskiej redakcji. Zdobył wykształcenie dwuklasowca – bibliotekarza/infobrokera – ale zamiast pójść w ślady Deckarda Caina czy Handlarza Cieni, wolał kontynuować karierę autora wiadomości ze świata (i nie tylko). Po paru latach wiercenia dziury w brzuchu połowie redakcji wyszarpał miejsce w gronie pracowników GRYOnline.pl i w 2017 r. przeniósł się do Krakowa. Zanim wyfrunął stamtąd do Poznania (w 2020 r.), zdążył zostać zapamiętany jako ten koleś, który bywa na tolkienowskich konwentach, jeździ paskudnym Subaru Imprezą i wywija mieczem na firmowym parkingu. Dziś z dystansu dogląda Encyklopedię Gier i Serwis Informacyjny.

więcej