EA zdradziło na kiedy zaplanowano testy następnej odsłony cyklu Battlefield. Natomiast fani, dzięki pierwszemu artworkowi, odkryli, gdzie toczyć się będzie akcja gry. Ponadto 2 screeny wywołały niewielki optymizm wśród fanów.
Na Reddicie udostępniono 2 screeny pochodzące z omawianej prezentacji dla inwestorów firmy Electronic Arts, a konkretnie z segmentu poświęconego generatywnemu AI. Jako że wylądowały one na Reddicie Battlefielda, fani odebrali je jako sugestię, iż pochodzą one z wczesnej wersji Battlefielda 7. Nie mamy pewności, czy tak jest naprawdę, a nawet jeśli, bardzo niewiele mówią nam one o grze jako takiej. Niemniej internauci zwrócili uwagę na dobrze wyglądający model broni. Ponadto spodobało im się, że postać trzyma karabin podobnie jak w BF-ie 3 i BF-ie 4. Innymi słowy, w fanach zrodziła się szczypta optymizmu.
Wczoraj poznaliśmy szereg konkretów na temat Battlefielda 7. W kolejnych godzinach dowiedzieliśmy się m.in., kiedy możemy spodziewać się testów gry.
Poruszono także kwestię zaangażowania poszczególnych studiów deweloperskich. Przy Battlefieldzie 7 pracują aż cztery takowe. Beede wytłumaczył, że DICE jest głównym zespołem odpowiedzialnym za multiplayer, podczas gdy znane z remake’u Dead Space EA Motive zajmuje się kampanią solową. Criterion tworzy zawartość dla obu tych trybów, natomiast Ripple Effect projektuje „nowe doświadczenie”, które spotyka się z bardzo dobrym odbiorem u testerów.
Na razie udostępniono tylko pierwszą grafikę koncepcyjną. Fani szybko wydedukowali, że pokazuje ona Gibraltar. Ich domysły potwierdził mający bardzo dobrą opinię w kwestii tej serii insider Tom Henderson.
Wczoraj dowiedzieliśmy się, że Battlefield 7 wróci do czasów współczesnych. Na mapach będzie się mogło bawić do 64 graczy równocześnie. Porzuceni zostaną znani z BF2042 specjaliści i powrócą stare dobre klasy.
Celem autorów jest powrót do stylu z Battlefielda 3 i BF4. Sami twórcy przyznają, że te dwie produkcje były złotą erą serii, dlatego celują w odtworzenie rdzenia marki z tamtych czasów, przy jednoczesnym unowocześnieniu wielu elementów.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
2

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.