Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 23 września 2025, 14:54

autor: Adrian Werner

Wiedźmin 3 nigdy nie wyglądał tak kompletnie. Wielki fan zadbał o pominięte detale, niektóre są naprawdę małe

Lata mijają, a fani nie przestają upiększać Wiedźmina 3. Najnowszy projekt tego typu wziął na celownik wiele modeli i tekstur w grze.

Źródło fot. CD Projekt RED
i

W zeszłym roku polski moder Halk Hogan wypuścił swój wielki mod The Witcher 3 HD Reworked Project NextGen Edition, odświeżający next-genową wersję Wiedźmina 3. Projekt ten ulepsza wygląd masy modeli i tekstur, ale nie wszystkich. Teraz te braki uzupełnił postanowił inny moder o ksywce kwest0rek.

Projekt nosi nazwę Witcher 3 Wild Hunt Remastered – NextGen. Jego celem jest ulepszenie 41 obiektów (zarówno pod względem modeli, jak i tekstur), których nie tknął Halk Hogan. Obejmuje to takie przedmioty, jak:

  1. jabłka,
  2. różne rodzaje chleba,
  3. owoce i warzywa,
  4. woreczki z ziołami i dzbanek z ziołami,
  5. mięso i potrawy,
  6. przedmioty dekoracyjne i użytkowe (np. metalowy kubek, drewniany kubek, wiszący stojak na wino).
Autor poprawił m.in. wygląd chlebów. - Wiedźmin 3 nigdy nie wyglądał tak kompletnie. Wielki fan zadbał o pominięte detale, niektóre są naprawdę małe - wiadomość - 2025-09-23
Autor poprawił m.in. wygląd chlebów.

Autor jednak dopiero się rozkręca. W kolejnych wersjach moda chce skupić się m.in. na martwych NPC-ach i zwierzętach.

  1. Witcher 3 Wild Hunt Remastered – NextGen w serwisie NexusMods

Halk Hogan wziął się za upiększanie Oblivion Remastered

Warto wspomnieć, że sam Halk Hogan również nie próżnuje. W ostatnich miesiącach moder wypuścił jedenaście modów ulepszających różne elementy The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered, takie jak mapy, niektóre pancerze czy tekstury skóry postaci ludzkich.

  1. Mody Halka Hogana do The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej