Wiedźmin 3: Dziki Gon – lepsza wydajność na PC z patchem 1.04

Pecetowa wersja gry Wiedźmin 3: Dziki Gon doczekała się kolejnego patcha. Łatka z numerem 1.04 m.in. poprawia wydajność produkcji, w tym technologii NVIDIA Hairworks, oraz usuwa problemy z importem save'ów z Wiedźmina 2.

Łukasz Szliselman

Trzecia łatka do Wiedźmina 3 jest już dostępna (źródło: CD Projekt RED) - Wiedźmin 3: Dziki Gon – patch 1.04 dostępny na PC - wiadomość - 2015-05-25
Trzecia łatka do Wiedźmina 3 jest już dostępna (źródło: CD Projekt RED)

Wygląda na to, że studio CD Projekt RED pracuje bez wytchnienia nad aktualizacjami do swojej najnowszej hiperprodukcji. Choć Wiedźmin 3: Dziki Gon jest dostępny na rynku od niecałego tygodnia, twórcy wypuścili już łatkę z numerem 1.04 w wersji na komputery osobiste. Da się ją pobrać automatycznie z platformy GOG Galaxy lub Steam. Najświeższy patch poprawia ogólną optymalizację gry oraz zwiększa wydajność technologii NVIDIA Hairworks – najbardziej sprzętożernej opcji graficznej, odpowiedzialnej za fizykę włosów i futer. Inną godną uwagi poprawką jest zlikwidowanie błędu uniemożliwiającego import zapisanych stanów gry z poprzedniej części, zawierających znaki diakrytyczne (w tym polskie znaki). Pełną listę zmian opublikowano na oficjalnym forum producenta, a dla Waszej wygody umieściliśmy ją poniżej.

Łatka 1.04 – pełna lista poprawek i zmian

  1. Wprowadzono możliwość dowolnego przypisywania klawiszy do funkcji.
  2. Naprawiono rzadko występujący problem zapętlających się opcji dialogowych.
  3. Wojownicy Dzikiego Gonu pod wpływem znaku Aksji będą zachowywać się już poprawnie.
  4. Wyeliminowano błąd powodujący spontaniczne podpalanie się chmur gazowych.
  5. Rozdzielczość 1280 x 720 poprawnie wyświetla się teraz w opcjach.
  6. Poprawiono zachowanie się łódki podczas przerywników filmowych.
  7. Ulepszono jakość renderowania dla ustawień wysokich / ultra.
  8. Zwiększono wydajność technologii NVIDIA Hairworks.
  9. Dodano kilka kart do gry w Gwinta w Prologu.
  10. Naprawiono błąd uniemożliwiający import stanów gry z Wiedźmina 2 przez użytkowników ze znakami diakrytycznymi w nazwie.
  11. Poprawiono ogólną stabilność i wydajność gry.
  12. Wprowadzono poprawki związane z minimalizowaniem okna z grą przez użycie alt + tab.
  13. Zaktualizowano ikonę gry.
  14. Powiększono rozmiar okna z łupem.
  15. Poprawiono usterkę powodującą wyświetlanie się okna z porównywaniem przedmiotów poza granicami interfejsu.
  16. Ulepszanie przedmiotów należących do zestawów nie prowadzi już do zaniku miejsc na runy.
  17. Wprowadzono drobne poprawki do interfejsu gry w Gwinta.
  18. Uzupełniono kilka brakujących tłumaczeń w różnych wersjach językowych gry.
  1. Wiedźmin 3: Dziki Gon - poradnik do gry
  2. Wiedźmin 3: Dziki Gon - kompendium wiedzy / FAQ
  3. Recenzja gry Wiedźmin 3: Dziki Gon na PC – Geralt rozwija skrzydła na pececie
  4. Oficjalna strona internetowa gry Wiedźmin 3: Dziki Gon
  5. Plik do pobrania z serwerów Gry-Online.pl
The Witcher 3: Wild Hunt

Wiedźmin 3: Dziki Gon

The Witcher 3: Wild Hunt

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 19 maja 2015

Informacje o Grze
9.2

GRYOnline

9.5

Gracze

9.7

Steam

9.3

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

1

Kalendarz Wiadomości

maj
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2015-05-26
14:49

Irek22 Legend

Irek22

asay [71]
Nie rozumiem niektórych narzekań na częste patche

Gdyby ogłosili, że nie będą już łatać gry, bo skupiają się na dodatkach lub Cyberpunk 2077, to by były narzekania, że olewają graczy. Taki naród, przez grubo ponad 1000 lat narzekanie musiało stać się nieodłącznym składnikiem polskiej krwi.
Ja tam się cieszę zarówno z gry, jak i z tego, że twórcy cały czas nad nią pracują, bo dobrze rozumiem, że po prostu nie ma siły, by tak gigantyczna i obszerna produkcja mogła zadebiutować bez błędów (osobiście na premierę byłbym gotów poczekać kolejne pół roku, no ale stało się).

z graficznych rzeczy denerwują mnie tylko kiwające się drzewa

Nie tylko ciebie. Z tym że nie można tego rozpatrywać w kategoriach bugu, ponieważ jest to celowe założenie.

Komentarz: Irek22
2015-05-26
14:58

asay Junior

Irek22
jak na tę skale produkcji to wydaje mi się, że błędów jest i tak mniej jak w Wiedźminie 2;
co do drzew to faktycznie nie jest to bug tylko irytujące założenie twórców
Ja tam się cieszę każdą minutą gry
PS dzisiaj kolejne 2 DLC?

Komentarz: asay
2015-05-26
20:21

laki2217 Generał

Te drzewa to symulują wiatr. Tylko mam wrażenie, że częściej wichurę.

Komentarz: laki2217
2015-05-26
20:58

Sirh Centurion

Mi po zainstalowaniu patchy zrobiło się z 23FPS 10FPS :( Jak je wywalić, bo nie chce mi się gry od nowa instalować?

Komentarz: Sirh
2015-05-26
21:18

Sirh Centurion

Fałszywy alarm. Zrestartowałem Windows i wróciło do normy.

Komentarz: Sirh

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl