Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 27 lutego 2012, 11:45

autor: Marcin Skierski

Więcej o kampanii i trybie multiplayer w grze Medal of Honor: Warfighter

W sieci wylądowały kolejne szczegóły dotyczące gry Medal of Honor: Warfighter. W produkcji studia Danger Close znajdziemy m.in. tryb kooperacji.

Na łamach forum NeoGAF pojawiły się nowe informacje na temat gry Medal of Honor: Warfighter, zebrane z najnowszego numeru Official Xbox Magazine. Poznaliśmy więcej szczegółów dotyczących kampanii dla jednego gracza, a także trybu multiplayer.

Dla wielu osób najważniejszą informacją jest zapewnienie, że jednoosobowa przygoda ponownie będzie nieco „stonowana”. Podobnie jak w poprzedniej odsłonie Medal of Honor, także tym razem powinniśmy się spodziewać bardziej spokojnej kampanii opowiadającej o losach elitarnej jednostki Tier 1. Przeciwnicy zbyt widowiskowych akcji znanych z serii Call of Duty powinni być więc zadowoleni.

Więcej o kampanii i trybie multiplayer w grze Medal of Honor: Warfighter - ilustracja #1

Historia będzie bardziej osobista, ale nie oznacza to, że wszystkie misje będą typowo „kameralne”. W jednej z nich przeniesiemy się do miasta na Filipinach, które zostało zalane w wyniku tajfunu. Znajdzie się miejsce także dla zadania, które będzie polegało na ucieczce z metropolii z dwoma zakładnikami, podczas gdy jeden z naszych towarzyszy powoli się wykrwawia. Sytuację dodatkowo komplikuje limit czasowy, w jakim będziemy musieli wydostać się z tego miejsca.

W trybie multiplayer znajdzie się kilka frakcji elitarnej jednostki Tier 1 – w tym brytyjska, australijska, niemiecka, a nawet polska. Gracze będą mogli spróbować swych sił w ramach opcji Hardcore, gdzie jeden celny strzał oznacza zgon. Nie zabraknie także kooperacji – najprawdopodobniej chodzi jednak o pojedyncze misje, a nie całą kampanię, którą przeszlibyśmy we współpracy ze znajomym.

Więcej informacji na temat gry Medal of Honor: Warfighter powinniśmy usłyszeć 7 marca – o godzinie 5:00 polskiego czasu odbędzie się bowiem zamknięte spotkanie dla dziennikarzy. Produkcja jest tworzona w całości przez studio Danger Close (również w przypadku trybu multiplayer, którym w poprzedniej części zajmował się zespół EA DICE), a więcej informacji na jej temat znajdziecie w poprzedniej wiadomości.