Zdaniem programistów z koreańskiego zespołu Sonnori, szkoła średnia jest idealnym miejscem do osadzenia fabuły produkcji spod znaku survival-horror. W nocy panoszą się tam ponoć duchy, a najgorsi nauczyciele zmieniają się w przerażające demony. W samym środku całego zamieszania przypadkowo znajduje się niewinna uczennica, która teraz przeżywa najgorsze koszmary. Aby przetrwać, musi za wszelką cenę wydostać się z gmachu szkoły, jednak sprawę komplikuje włączony alarm, który blokuje zamki drzwi oraz okien. Rozpoczyna się walka o przetrwanie w pełnej wersji gry WhiteDay...
Krzysztof Bartnik
Zdaniem programistów z koreańskiego zespołu Sonnori, szkoła średnia jest idealnym miejscem do osadzenia fabuły produkcji spod znaku survival-horror. W nocy panoszą się tam ponoć duchy, a najgorsi nauczyciele zmieniają się w przerażające demony. W samym środku całego zamieszania przypadkowo znajduje się niewinna uczennica, która teraz przeżywa najgorsze koszmary. Aby przetrwać, musi za wszelką cenę wydostać się z gmachu szkoły, jednak sprawę komplikuje włączony alarm, który blokuje zamki drzwi oraz okien. Rozpoczyna się walka o przetrwanie w pełnej wersji gry WhiteDay...

WhiteDay ma wyróżniać się nie tylko miejscem akcji. Podczas rozgrywki nasza bohatera nie znajdzie żadnej broni! Wymusi to na graczach konieczność omijania co niebezpieczniejszych przeciwników, a w przypadku kontaktu wzrokowego - natychmiastowej ucieczki. Oprócz poszukiwań kodu wyłączającego wspomniany alarm, prowadzona przez nas dziewczyna będzie musiała także uwolnić innych uczniów narażonych na niebezpieczeństwo (jak widać - dobra samarytanka).

Pozostała lista cech opracowywanej pozycji:

Rynkowy debiut WhiteDay zaplanowano na luty przyszłego roku. Wydawcą gry została firma 4AM Entertainment.
Więcej informacji: