W jaki sposób będą działać modyfikacje Unreal Tournament III (PS3)?

Jedną z najciekawszych funkcji najnowszej odsłony Unreal Tournament będzie możliwość tworzenia fanowskich modyfikacji. Idea, znana bardzo dobrze posiadaczom komputerów osobistych, pozwoli w tym przypadku na znacznie więcej. Wyprodukowane w ten sposób mody będzie bowiem można instalować na dysku twardym konsoli PlayStation 3, a następnie uruchamiać z poziomu dedykowanej jej wersji UT III.

Piotr Doroń

Komentarze

Jedną z najciekawszych funkcji najnowszej odsłony Unreal Tournament będzie możliwość tworzenia fanowskich modyfikacji. Idea, znana bardzo dobrze posiadaczom komputerów osobistych, pozwoli w tym przypadku na znacznie więcej. Wyprodukowane w ten sposób mody będzie bowiem można instalować na dysku twardym konsoli PlayStation 3, a następnie uruchamiać z poziomu dedykowanej jej wersji UT III.

Firma Epic Games pokusiła się o ujawnienie zasad na jakich będziemy uruchamiać tego typu dodatki na PS3. Będą nimi nowe tryby rozgrywki, rodzaje broni i wiele więcej. Ograniczenia? Wyobraźnia gracza i konieczność posiadania odpowiedniego pod względem specyfikacji komputera, ponieważ tworzenie modów odbywać będzie się w znany nam sposób. Dopiero w momencie ich wyprodukowania możliwe będzie wybranie czy modyfikacja ma być typowo pecetowa, czy też kompatybilna z PlayStation 3 („eksportuj do PS3”). Wygenerowane następnie pliki umieścimy na jakiejkolwiek karcie pamięci i przeniesiemy na dysk twardy PS3.

W mody zaopatrzymy się także w inny sposób. Takowa opcja pojawi się w momencie próby dołączenia do gry sieciowej, wykorzystującej modyfikacje, których w danym momencie nie będziemy posiadać. Wówczas możliwe będzie ich pobranie – o ile oczywiście użytkownik posiadający je postanowi się nimi z nami podzielić. Nie będzie jednak konieczne każdorazowe udostępnianie modów. Ułatwi to specjalna opcja, której aktywacja spowoduje, że łączący się z nami posiadacze PS3 zaopatrzą się w nie bez żadnych problemów.

Światowa premiera Unreal Tournament III już 19 listopada. Niedługo potem będziemy mogli zapoznać się z funkcjonowaniem tzw. sceny.

8.2

GRYOnline

7.9

Gracze

OCEŃ
Oceny

Piotr Doroń

Autor: Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

Kompletny zestaw gier z serii Heroes of Might and Magic już w listopadzie

Następny
Kompletny zestaw gier z serii Heroes of Might and Magic już w listopadzie

Już w grudniu przetestujemy Frontlines: Fuel of War

Poprzedni
Już w grudniu przetestujemy Frontlines: Fuel of War

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl