Firma Ubisoft poinformowała, że gra Valiant Hearts: The Great War – oryginalny miks akcji i przygody w realiach I wojny światowej, tworzony na silniku UbiArt Framework – zadebiutuje 25 czerwca bieżącego roku. Tytuł wyjdzie na PC, X360, PS3, XOne i PS4 i będzie dostępny wyłącznie w formie cyfrowej. Co więcej, przygotowano na tę okazję nowy zwiastun.
Pamiętacie jeszcze Valiant Hearts: The Great War – nietypową platformówkę osadzoną w czasie I wojny światowej, tworzoną przez Ubisoft na osławionym silniku UbiArt Framework? Nie byłbym zdziwiony, jeśli powiedzielibyście, że nie, bo gra została zapowiedziana we wrześniu tamtego roku i od tamtej pory praktycznie nic nie działo się w jej temacie. Natomiast teraz wracamy do sprawy, by podzielić się z Wami wieściami na temat terminu premiery omawianego tytułu, która, o dziwo, jest bliżej, niż można było się spodziewać. Dzieło studia Ubisoft Montpellier zadebiutuje już 25 czerwca bieżącego roku. Przypomnijmy, że jego docelowymi platformami sprzętowymi są komputery osobiste oraz konsole starej (Xbox 360, PlayStation 3) i nowej generacji (Xbox One, PlayStation 4). Co więcej, deweloper przygotował na tę okazję nowy trailer – możecie zobaczyć go powyżej (w polskiej wersji językowej).

Gra zostanie udostępniona wyłącznie kanałami dystrybucji cyfrowej, czyli za pośrednictwem platform Uplay i Steam dla pecetowców oraz usług Xbox Live i PlayStation Network dla posiadaczy urządzeń firm – odpowiednio – Microsoft i Sony. Nie znamy jeszcze polskiej ceny tego tytułu, lecz wiemy, że na Wyspach Brytyjskich będzie on kosztował 11,99 funtów (w przeliczeniu ok. 60 zł), niezależnie od platformy sprzętowej.
Jak wspomniano, Valiant Hearts: The Great War jest platformówką – mamy tu do czynienia z przygodową grą akcji z elementami logicznymi, tworzoną w dwóch wymiarach. Będzie to historia pięciorga ludzi, których losy splatają się w okopach na froncie zachodnim I wojny światowej za pośrednictwem pewnego niezwykłego psa. Twórcy przedstawiają tę opowieść w specyficzny sposób – ogólnie smutny, lecz niepozbawiony nutki humoru i chwil radości. Taka otoczka jest w dużej mierze zasługą silnika UbiArt Framework, mającego też na koncie oprawę graficzną takich tytułów jak Rayman Origins, Rayman Legends i wydane niedawno Child of Light.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
GRYOnline
Gracze
Steam

Autor: Krzysztof Mysiak
Z GRYOnline.pl związany od 2013 roku, najpierw jako współpracownik, a od 2017 roku – członek redakcji, znany także jako Draug. Obecnie szef Encyklopedii Gier. Zainteresowanie elektroniczną rozrywką rozpalił w nim starszy brat – kolekcjoner gier i gracz. Zdobył wykształcenie bibliotekarza/infobrokera – ale nie poszedł w ślady Deckarda Caina czy Handlarza Cieni. Zanim w 2020 roku przeniósł się z Krakowa do Poznania, zdążył zostać zapamiętany z bywania na tolkienowskich konwentach, posiadania Subaru Imprezy i wywijania mieczem na firmowym parkingu.