Ubisoft po cichu i skrycie ulepszył fundamentalną mechanikę Assassin’s Creed: Shadows. Twórcy „nie mogli się doczekać, by to zrobić”
Ostatnia łatka do Assassin’s Creed: Shadows wprowadziła więcej zmian, niż sugerował oficjalny spis poprawek. Ubisoft zdecydował się ulepszyć też mechanikę parkouru, choć pod koniec maja ma ukazać się patch skupiony na tej aktywności.

Ubisoft w ostatniej aktualizacji do Assassin’s Creed: Shadows wprowadził sporo zmian i nowości. Jak się okazuje, patch zawierał też ulepszenia niewymienione w notce od deweloperów – chodzi o poprawki mechaniki parkouru.
Osobą, która zwróciła uwagę na owe „pominięte” zmiany, jest użytkownik YouTube’a Ropotopolous. W krótkim filmie pokazał on m.in. nowe animacje parkouru, usprawnione poruszanie się oraz mocniejsze wybicia. Wspomniany materiał obejrzycie poniżej.
Zaznaczmy, że francuskie studio planuje pod koniec maja wypuścić większy update skupiony na parkourze, więc nowości skoncentrowane na tej aktywności w ostatniej łatce mogą nieco dziwić. Ubisoft jednak szybko wyjaśnił „przedwczesne” poprawki – firma zrobiła to w komentarzu pod powyższym filmem.
Deweloperzy pracujący nad mechaniką parkouru po prostu nie mogli doczekać się wdrożenia usprawnień, które są istotne dla działania tejże funkcji. Co więcej, stanowią one fundament dla wspomnianej aktualizacji, mającej wprowadzić choćby lepsze wybicia boczne i tylne.
Sam Ropotopolous ma stosunkowo mało subskrybentów (niecałe 8 tysięcy). Jego film również nie odnotował do tej pory wielkiej liczby odsłon (niecałe 13 tysięcy). Mimo skromnych zasięgów twórcy Ubisoft trafił jednak na jego materiał, co świadczy o szczegółowym zainteresowaniu giganta treściami publikowanymi w Internecie w związku z ostatnimi zmianami w najnowszym „Asasynie”.
- Recenzja gry Assassin’s Creed: Shadows. Mogła być wielka, jest tylko ogromna
- Assassins Creed Shadows – poradnik do gry