Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 19 czerwca 2025, 11:30

autor: Adrian Werner

Twórcy STALKER 2 ujawnili pierwsze szczegóły nadchodzącej dużej aktualizacji 1.5

Deweloperzy z GSC Game World odpowiedzieli na pytania fanów o zawartość patcha 1.5 do gry S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl.

Źródło fot. GSC Game World
i

Studio GSC Game World ujawniło nowe szczegóły dotyczące aktualizacji 1.5 do gry S.T.A.L.K.E.R. 2: Serca Czernobyla. Informacje te zostały udostępnione przez twórców na oficjalnym Discordzie produkcji w odpowiedzi na pytania fanów.

  1. Patch ma się ukazać w przyszłym tygodniu.
  2. Z aktualizacją postać będzie w stanie kontynuować przerwaną akcję przeładowywania broni, zamiast rozpoczynać ją od początku.
  3. Możemy spodziewać się ulepszeń amunicji dla karabinów maszynowych i snajperskich.
  4. Dostaniemy także wreszcie pełne wsparcie dla ekranów ultrapanoramicznych.
  5. Wraz z premierą patcha 1.5 autorzy zamierzają udostępnić narzędzia moderskie ZoneKit.

Abonament Game Pass kupisz tutaj

Twórcy rozważają także wprowadzenie większych opcji konfiguracji różnych elementów rozgrywki, tak aby gracze mogli lepiej dopasować poziom trudności do własnych preferencji. Nie wiadomo jednak, kiedy ta zmiana zostanie zaimplantowana. Autorzy zdają sobie również sprawę, że graczom nie podoba się przesadzona wytrzymałość mutantów, więc w przyszłości ma to się zmienić, ale to wymaga sporej pracy, gdyż twórcy chcą to zrobić starannie i odpowiednio zbalansować takie modyfikacje.

S.T.A.L.K.E.R. 2: Serce Czarnobyla ukazał się 20 listopada 2024 r. Od premiery produkcja dostępna jest także w abonamencie Game Pass – zarówno na PC, jak i konsolach Xbox Series S oraz Xbox Series X.

  1. S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl na Steamie
  2. STALKER 2: Heart of Chornobyl – recenzja. Po 70 godzinach to wciąż gra, którą kocha się pomimo wad
  3. STALKER 2 – poradnik do gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej