Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 18 grudnia 2019, 13:20

autor: Adrian Werner

Twórcy Shadowrun i BattleTech pracują nad horrorem

Znane z gry BattleTech i serii Shadowrun studio Harebrained Schemes pracuje nad niezapowiedzianym projektem. Na razie wiemy o nim tyle, że utrzymany będzie w klimacie horroru.

W dorobku studia znajduje się m.in. Shadowrun: Hong Kong. - Twórcy Shadowrun i BattleTech pracują nad horrorem - wiadomość - 2019-12-18
W dorobku studia znajduje się m.in. Shadowrun: Hong Kong.

Ogłoszenia o prace są wyśmienitym źródłem informacji o niezapowiedzianych projektach. Najnowszym tego przykładem stało się studio Harebrained Schemes. Z umieszczonych na stronie zespołu ofert wynika, że deweloper pracuje nad grą w klimacie horroru.

Studio szuka m.in. głównego projektanta oraz kogoś, kto mógłby nadzorować stronę artystyczną gry. Niestety, z ofert nie wynika nic ponad to, że zespół pracujący nad tytułem liczy kilkadziesiąt osób.

Fakt, że Harebrained Schemes dopiero szuka osób na tak kluczowe stanowiska oznacza, że projekt najpewniej znajduje się na wczesnym etapie produkcji i wiele czasu jeszcze minie, nim zostanie oficjalnie zapowiedziany.

Przypomnijmy, że Harebrained Schemes to amerykańskie studio założone w 2011 roku przez Jordana Weismana i Mitcha Gitelmana. Pierwszymi grami zespołu były mobilne strategie Crimson: Steam Pirates oraz Strikefleet Omega. Następnie deweloperzy opracowali trylogię turowych RPG-ów Shadowrun Returns, Shadowrun: Dragonfall oraz Shadowrun: Hong Kong.

W 2016 roku zespół wypuścił trzecioosobową grę akcji Necropolis, a dwa lata później ukazała się turowa strategia BattleTech. Ten ostatni tytuł okazał się sporym sukcesem, dzięki czemu studio przejęła firma Paradox Interactive. Nadchodzący horror będzie pierwszym projektem, który Harebrained Schemes opracuje jako wewnętrzny zespół tego wydawcy.

  1. Harebrained Schemes - oficjalna strona studia
  2. Recenzja gry BattleTech – mecha dobra gra

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej