Twórcy PayDay 2 przepraszają za mikropłatności i zapowiadają zmiany
W oficjalnym oświadczeniu wystosowanym przez studio Overkill Software przeproszono graczy za zamieszanie wywołane przez wprowadzenie do gry PayDay 2 mikrotransakcji. Deweloperzy zamierzają od teraz współpracować z fanami nad poprawą sytuacji.
Kamil Zwijacz

W ostatnim czasie o grze PayDay 2 ponownie zrobiło się głośno, a wszystko za sprawą mikrotransakcji, których miało nie być, a jednak się pojawiły. Sytuacja strasznie rozzłościła fanów produkcji, więc studio OVERKILL Software szybko wprowadziło swego rodzaju rozwiązanie sytuacji, rozdając wiertła w ramach losowych nagród za wykonywanie misji. Natomiast wczoraj wystosowano oficjalny komunikat w sprawie całego zamieszania i choć mikrotransakcje zostają (przynajmniej na razie), tak stwierdzono, że obecnie głównym celem firmy jest szukanie sposobu na zredukowanie lub całkowite usunięcie losowych elementów nagród. Ponadto twórcy zamierzają współpracować ze społecznością graczy i angażować się w prowadzone dyskusje, gdyż w ostatnim czasie zaniedbano tę kwestię. Poza tym wszystkim, fani produkcji doczekali się także przeprosin.
„Ostatnie tygodnie były jednymi z najtrudniejszych w historii tej społeczności. Gracze byli na nas źli, media masowo o nas pisały, a moderatorzy-wolontariusze strajkowali. Chcieliśmy przeprosić za te wszystkie zmartwienia. W przeszłości wiele rzeczy zrobiliśmy dobrze, ale w ostatnich tygodniach daliśmy ciała. Musimy się poprawić pod wieloma względami i dokonamy tego jak najszybciej” – napisano w oświadczeniu.
Przeprosiny przyjęte, czekamy zatem na efekty pracy deweloperów.

PayDay 2 to popularna pierwszoosobowa strzelanka, w której wcielamy się w przestępców dokonujących rozmaitych napadów. Produkcja oryginalnie zadebiutowała w sierpniu 2013 roku na konsolach Xbox 360, PlayStation 3 oraz komputerach PC. W czerwcu bieżącego roku na rynku pojawiło się także ulepszone wydanie Crimewave Edition przeznaczone na PlayStation 4 i Xboksa One.
Produkcja jest kontynuacją wydanego w 2011 roku PayDay: The Heist. Obie odsłony osiągnęły spory sukces, sprzedając się łącznie w ponad 9 milionach egzemplarzy (dane z listopada 2014 roku).

GRYOnline
Gracze
Steam
- afery i kontrowersje
- Overkill Software
- rekompensata
- PC
- X360
- PS3
- PS4
- XONE
Komentarze czytelników
tanato Pretorianin
W końcu nadszedł Pay Day :D (Dzień zapłaty) więc kochani gracze płaczcie i płaćcie :D
Ghost_ Konsul
Najpierw wprowadzają mikrotransakcje ze skinami i przepraszają. Teraz wprowadzają boostery do expa i kasy i znowu przepraszają. Ciekawe co jeszcze wprowadzą i za co będą przepraszać.
premium249440 Centurion
E tam! Teraz to wywołuje tylko kontrowersje, ale jeszcze tak parę razy i was do tego przyzwyczają i dalej pójdą. Taka jest prawda. Przypomnę tu o tej jebanej zbroi dla konia tej drewnianej firemki, która jest bethesda.
wwad Generał
Jak ja się cieszę że grę odpuściłem sobie całkowicie gdy wyszła i jej nie kupiłem po tym co widziałem i widzę co się z nią dzieje :) Starcza mi jedyneczka z dodatkiem.
zanonimizowany441223 Pretorianin
Miało nie być DLC, są DLC (i to bez takich których się nie da [prawie] grać!).Miało nie być mikropłatności , dodali je. Ich przeprosiny nie są nic warte, nie wracam do tej gry :(