Założone przez autorów moda Project Reality studio Offworld Industries poinformowało, że wczesna wersja taktycznej strzelanki Squad trafi do sprzedaży w Steam Early Access w przyszłym miesiącu. Ujawniono także wymagania sprzętowe gry.

Mamy dobre wieści dla miłośników realistycznych taktycznych strzelanek. Studio Offworld Industries poinformowało, że wczesna edycja gry Squad trafi do sprzedaży w Steam Early Access 15 grudnia tego roku. Autorzy spędzili ostatnie czternaście miesięcy, które upłynęły od ujawnienia projektu, na rozwijaniu wersji alfa i uważają, że produkcja osiągnęła już wystarczająco zaawansowany poziom, aby dopuścić do niej większe grupy graczy.
Jednocześnie, na stronie gry w serwisie Steam pojawiły się wymagania sprzętowe. Analizując je, warto pamiętać, że dotyczą one jedynie wczesnej wersji, która zadebiutuje 15 grudnia. Potem z pewnością optymalizacja zostanie jeszcze poprawiona.
Squad budzi zainteresowanie przede wszystkim za sprawą swojego rodowodu. Za projektem stoją bowiem ludzie, którzy wcześniej opracowali legendarnego moda Project Reality. Gra skoncentruje się wyłącznie na rozgrywkach sieciowych. Skala potyczek ma być duża i na mapie walczyć ze sobą będzie stu graczy podzielonych na dwie drużyny.
Całość zostanie zaprojektowana tak, aby wymuszała ścisłą współpracę pomiędzy członkami drużyny. Bez tego wygrana będzie praktycznie niemożliwa. Pomogą w tym role dowódców, oferujące graczom możliwość budowania struktur obronnych oraz koordynowania działań oddziałów.
W starciach poza piechotą wezmą również udział różnorodne pojazdy oraz maszyny latające. Wszystko to zostanie zrealizowane z dużym przywiązaniem do realizmu i czesto jedna kula wystarczy, aby pozbawić gracza życia.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
Gracze
Steam

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.