Twórców Ghost of Yotei czeka bardzo trudny wybór. Mają przed sobą co najmniej trzy drogi i żadna nie jest idealna

Studio Sucker Punch Productions podejmie niedługo ważną decyzję. Firma postanowi, nad jaką grą rozpocznie pracę po zakończeniu rozwoju Ghost of Yotei.

Maciej Gaffke

Twórców Ghost of Yotei czeka bardzo trudny wybór. Mają przed sobą co najmniej trzy drogi i żadna nie jest idealna, źródło grafiki: Sucker Punch Productions.
Twórców Ghost of Yotei czeka bardzo trudny wybór. Mają przed sobą co najmniej trzy drogi i żadna nie jest idealna Źródło: Sucker Punch Productions.

Studio Sucker Punch Productions aktualnie skupia swoją całą uwagę jedynie na przygodowej grze akcji Ghost of Yotei, ale już wkrótce będzie musiało odpowiedzieć sobie na bardzo ważne pytanie – jaką grę stworzyć po przygodach Atsu?

Firma zdecyduje o realizacji następnego projektu po wypuszczeniu dodatku Legends do wspomnianej produkcji (DLC zadebiutuje w 2026 r.). Przypomnijmy, że deweloper odpowiada za trzy popularne serie: Ghost, Sly Cooper oraz InFamous. Prawdopodobnie właśnie na opracowanie kolejnej odsłony jednej z nich się zdecyduje, co wydawał się sugerować Brian Fleming, szef Sucker Punch, w wywiadzie dla serwisu VGC.

Prawda jest taka, że cokolwiek zrobimy dalej, czy będzie to kontynuacja Ghosta, czy powrót do Sly’a, decyzja jest w rzeczywistości bardziej ograniczona przez nasze przywiązanie do skupienia i czasu potrzebnego na dopracowanie, co oznacza, że tak naprawdę możemy robić tylko jedną grę jednocześnie.

Z powyższych słów wynika więc, że w najbliższych latach fani mogą oczekiwać od studia tylko jednej gry. Część graczy przywiązana do dwóch z powyższych marek, które zostaną odrzucone, prawdopodobnie będzie zawiedziona z ostatecznej decyzji firmy, chyba że studio należące do Sony rozrośnie się tak, aby pracować nad co najmniej dwoma projektami jednocześnie.

Nie można wykluczyć także zupełnie świeżego cyklu, powiększającego portfolio Sucker Punch. Bez wątpienia przed deweloperem stoją trudne wybory, o których społeczność dowie się zapewne nieprędko.

  1. Recenzja Ghost of Yotei. Gra, która potrafi przyćmić nawet Ducha Cuszimy
  2. Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
Ghost of Yotei

Ghost of Yotei

PlayStation
po premierze

Data wydania: 2 października 2025

Informacje o Grze
8.7

GRYOnline

6.3

Gracze

8.7

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Maciej Gaffke

Autor: Maciej Gaffke

W GRYOnline.pl zajmuje się głównie newsowaniem. Ukończył filologię polską (I stopień) oraz krajoznawstwo i turystykę historyczną (II stopień) na Uniwersytecie Gdańskim, co wiążę się z jego innymi, „pozagrowymi” zainteresowaniami – historią, książkami, podróżami. Jeśli zaś chodzi o same gry wideo – kiedyś wielbiciel FPS-ów, teraz nawrócony na przygodowe gry akcji. Poza tym interesuje się też bijatykami (szczególnie Mortal Kombat), RPG-ami oraz wszystkimi tytułami nastawionymi na pojedynczego gracza. Od czasu do czasu lubi również pograć w tenisa, siatkówkę czy piłkę nożną. Dumny mieszkaniec Pomorza i Pucka.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2025-10-14
23:11

prd Pretorianin

Z chęcią zobaczyłbym nowe ip. Formuła Ghosta wydaje się już przejedzona, bezpieczny kierunek bez spodziewanych fajerwerków. InFamous fajny ale mają dryg do średnio-dobrych produkcji i dobrze sobie radzą artystycznie więc kułbym żelazo póki jest komu.

Komentarz: prd
2025-10-15
00:00

groovec Legionista

Jedyne co nie tyle co zobaczą, a usłyszą.... musimy zamknąć studio.

Komentarz: groovec
2025-10-15
05:36

Angemona Generał

Angemona

Mogliby wydać InFamousa na PC w formie trylogii.

Komentarz: Angemona
2025-10-15
08:35

Samaritan Generał

Nie wierzę, że już tego nie wiedzą. Musieliby być niepoważni, nie planując już kolejnych projektów i robiąc pusty przemiał programistów, ludzi od modeli i grafiki, w czasie kiedy światotwórcy wymyślaliby nowe IP czy kolejną odsłonę poprzedniej serii.

Komentarz: Samaritan
2025-10-15
08:47

Mimic Centurion

Studio Sucker Punch Productions podejmie niedługo ważną decyzję. Firma postanowi, nad jaką grą rozpocznie pracę po zakończeniu rozwoju Ghost of Yotei.

SPP to nie jest autonomiczne, niezależne studio. Decyzję to podejmą osoby wyżej, na podstawie prognoz dotyczących kosztów produkcji, czasu realizacji, spodziewanej sprzedaży każdego z tych projektów oraz siły marki, którą można będzie ewentualnie wykorzystać nie tylko w kontekście gry.

Komentarz: Mimic

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl