Twórców Ghost of Yotei czeka bardzo trudny wybór. Mają przed sobą co najmniej trzy drogi i żadna nie jest idealna
Studio Sucker Punch Productions podejmie niedługo ważną decyzję. Firma postanowi, nad jaką grą rozpocznie pracę po zakończeniu rozwoju Ghost of Yotei.

Studio Sucker Punch Productions aktualnie skupia swoją całą uwagę jedynie na przygodowej grze akcji Ghost of Yotei, ale już wkrótce będzie musiało odpowiedzieć sobie na bardzo ważne pytanie – jaką grę stworzyć po przygodach Atsu?
Firma zdecyduje o realizacji następnego projektu po wypuszczeniu dodatku Legends do wspomnianej produkcji (DLC zadebiutuje w 2026 r.). Przypomnijmy, że deweloper odpowiada za trzy popularne serie: Ghost, Sly Cooper oraz InFamous. Prawdopodobnie właśnie na opracowanie kolejnej odsłony jednej z nich się zdecyduje, co wydawał się sugerować Brian Fleming, szef Sucker Punch, w wywiadzie dla serwisu VGC.
Prawda jest taka, że cokolwiek zrobimy dalej, czy będzie to kontynuacja Ghosta, czy powrót do Sly’a, decyzja jest w rzeczywistości bardziej ograniczona przez nasze przywiązanie do skupienia i czasu potrzebnego na dopracowanie, co oznacza, że tak naprawdę możemy robić tylko jedną grę jednocześnie.
Z powyższych słów wynika więc, że w najbliższych latach fani mogą oczekiwać od studia tylko jednej gry. Część graczy przywiązana do dwóch z powyższych marek, które zostaną odrzucone, prawdopodobnie będzie zawiedziona z ostatecznej decyzji firmy, chyba że studio należące do Sony rozrośnie się tak, aby pracować nad co najmniej dwoma projektami jednocześnie.
Nie można wykluczyć także zupełnie świeżego cyklu, powiększającego portfolio Sucker Punch. Bez wątpienia przed deweloperem stoją trudne wybory, o których społeczność dowie się zapewne nieprędko.
- Recenzja Ghost of Yotei. Gra, która potrafi przyćmić nawet Ducha Cuszimy
- Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google

GRYOnline
Gracze
OpenCritic
- Sucker Punch
- inFamous (marka)
- plany
- Sony Interactive Entertainment
- Ghost of Tsushima (marka)
- PS5
Komentarze czytelników
prd Pretorianin
Z chęcią zobaczyłbym nowe ip. Formuła Ghosta wydaje się już przejedzona, bezpieczny kierunek bez spodziewanych fajerwerków. InFamous fajny ale mają dryg do średnio-dobrych produkcji i dobrze sobie radzą artystycznie więc kułbym żelazo póki jest komu.
groovec Legionista
Jedyne co nie tyle co zobaczą, a usłyszą.... musimy zamknąć studio.
Angemona Generał

Mogliby wydać InFamousa na PC w formie trylogii.
Samaritan Generał
Nie wierzę, że już tego nie wiedzą. Musieliby być niepoważni, nie planując już kolejnych projektów i robiąc pusty przemiał programistów, ludzi od modeli i grafiki, w czasie kiedy światotwórcy wymyślaliby nowe IP czy kolejną odsłonę poprzedniej serii.
Mimic Centurion
Studio Sucker Punch Productions podejmie niedługo ważną decyzję. Firma postanowi, nad jaką grą rozpocznie pracę po zakończeniu rozwoju Ghost of Yotei.
SPP to nie jest autonomiczne, niezależne studio. Decyzję to podejmą osoby wyżej, na podstawie prognoz dotyczących kosztów produkcji, czasu realizacji, spodziewanej sprzedaży każdego z tych projektów oraz siły marki, którą można będzie ewentualnie wykorzystać nie tylko w kontekście gry.