Josef Fares podzielił się nowymi informacjami na temat wyczekiwanego Split Fiction. Zdradził również, że w przyszłości może znów opracować grę dla pojedynczego gracza.
Dzięki A Way Out oraz It Takes Two deweloperzy ze studia Hazelight wyrobili sobie opinię mistrzów gier kooperacyjnych. Do tej kategorii należy także następny projekt zespołu, czyli Split Fiction. Okazuje się jednak, że twórcy nie wykluczają w przyszłości opracowania produkcji singleplayer.
Informacje te pochodzą z wywiadu, jakiego szef Hazelight Studios, Josef Fares, udzielił kanałowi MinnMax. Stwierdził on w nim:
Kooperacja zawsze będzie częścią naszego DNA, ale gra Brothers jest przeznaczona dla jednego gracza i kto wie, co przyniesie przyszłość.
Mówiąc o Brothers Fares ma na myśli Brothers: A Tale of Two Sons z 2013 roku, które zaprojektował, gdy pracował jeszcze w studiu Starbreeze. Ta produkcja oferowała zarówno tryb singleplayer, jak i opcję kooperacyjną. Najpewniej więc tego typu tytuł mogłoby w przyszłości opracować Hazelight. Wszystkie trzy gry zespołu, a więc A Way Out, It Takes Two oraz Split Fiction, nie pozwalają bowiem na samotną zabawę.
Podczas wywiadu Fares ujawnił również kolejne informacje na temat Split Fiction.
Split Fiction zmierza na pecety oraz konsole Xbox Series S, Xbox Series X i PlayStation 5. Premiera gry nastąpi 6 marca tego roku. Tytuł zaoferuje lokalizację kinową, czyli z polskimi napisami
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
1

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.