Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 14 listopada 2009, 11:07

autor: Hed

Trochę mniej gier muzycznych od Activision w przyszłym roku

Dan Rosensweig z Activision powiedział w wywiadzie udzielonym serwisowy MCV, że w przyszłym roku zobaczymy mniej gier muzycznych od wydawcy, ale mimo tego powinniśmy się spodziewać kolejnych odsłon Guitar Hero oraz pobocznych serii Band Hero i DJ Hero. Firma zamierza też postawić w większym stopniu na rozbudowanie sieciowych aspektów powyższych produkcji.

Dan Rosensweig z Activision powiedział w wywiadzie udzielonym serwisowy MCV, że w przyszłym roku zobaczymy mniej gier muzycznych od wydawcy, ale mimo tego powinniśmy się spodziewać kolejnych odsłon Guitar Hero oraz pobocznych serii Band Hero i DJ Hero. Firma zamierza też postawić w większym stopniu na rozbudowanie sieciowych aspektów powyższych produkcji.

Wspomniany wywiad nakreśla w skrócie sytuację i przyszłość gier muzycznych Activision. Rosensweig opowiedział o tym jak firma próbuje zachować autentyczność dla wybranych grup odbiorców, bo to decyduje o popularności i jakości tytułów. Jak można ją uchwycić? Oczywiście analizując tematykę, dobierając odpowiednich ludzi i odwołując się do znanych artystów.

Trochę mniej gier muzycznych od Activision w przyszłym roku - ilustracja #1

Szef Guitar Hero przekonuje też, że negatywne glosy ze strony branży muzycznej pod adresem serii są niezbyt przemyślane. Jego zdaniem gry muzyczne generują popyt na płyty i potrafią zwiększyć zainteresowanie wykonawcami, także dzięki DLC. W 2010 roku zadaniem dla wydawcy jest rozwinięcie właśnie elementów sieciowych i zapewnienie fanom dużego wyboru usług.

Należy to pewnie powiązać z wczorajszą informacją o nowych pomysłach finansowych Activision. Przedstawiciel firmy zapewnia, że wykorzystanie Internetu zwiększy atrakcyjność produktów oraz ich żywotność, co będzie plusem dla graczy. Podsumowując, plastikowe instrumenty i pakiety piosenek w 2010 roku powrócą. Mamy jednak nadzieję, że w rozsądnych ilościach.

GOL Newsroom

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.