Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 2 marca 2020, 11:55

autor: Adrian Werner

Trackmania Nations Remake - pierwszy gameplay

W sieci pojawił się zapis prezentacji Trackmania Nations Remake, czyli nowej wersji popularnej gry wyścigowej studia Ubisoft Nadeo. Filmik pokazuje m.in. gameplay oraz edytor tras.

Trackmania Nations Remake - pierwszy gameplay - ilustracja #1
Trackmania powróci w maju.

W ubiegłym tygodniu firma Ubisoft i studio Nadeo zapowiedziało remake kultowej gry wyścigowej Trackmania Nations. Wtedy udostępniono tylko dwa screeny. Teraz do sieci trafił obszerny zapis rozgrywki, pozwalający zobaczyć, jak produkcja będzie prezentowała się w akcji.

Filmik pokazuje m.in. edytor tras, gruntownie przerobioną oprawę graficzną oraz ulepszoną fizykę jazdy. Gameplay zarejestrowano we wczesnej wersji gry, więc sporo elementów może jeszcze ulec zmianie, ale już teraz całość prezentuje się bardzo obiecująco.

Przypomnijmy, że gra zmierza wyłącznie na pecety, a jej premiera zaplanowana została na 5 maja tego roku. Na razie nie ujawniono modelu biznesowego.

Z powyższego materiału wideo wynika, że gra najpewniej nie będzie wchodziła w skład usługi ManiaPlanet. Po utworzeniu własnej mapy gracz będzie w stanie sprawdzić ją w lokalnym multiplayerze lub wysłać na specjalne serwery testowe. Spośród takich fanowskich kreacji studio Nadeo ma wybierać trasy do oficjalnych zawodów.

Filmik pokazuje jedynie wyścigi na stadionie, przypominającym ten z TrackMania 2: Stadium i Trackmania Nations Forever. Nie wiemy, czy w dniu premiery w nowej odsłonie cyklu dostępne będą również inne lokacje. Druga część serii oferowała również moduły pozwalające na rywalizację w kanionie (Trackmania 2: Canyon), dolinie (TrackMania 2: Valley) oraz na tropikalnej lagunie (TrackMania 2: Lagoon).

  1. Oficjalna strona internetowa Ubisoftu

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej