Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 23 maja 2016, 09:51

autor: Kamil Zwijacz

Titanfall 2 zadebiutuje pod koniec sierpnia?

Całkiem niedawno informowaliśmy, że Titanfall 2 zadebiutuje na rynku w okresie październik - grudzień 2016 roku. W sieci pojawiły się jednak niepotwierdzone informacje głoszące wcześniejszą premierę produkcji.

W sieci pojawiły się niepotwierdzone informacje dotyczące daty premiery gry Titanfall 2. Widoczna poniżej grafika została opublikowana na Twitterze firmy MePlay – jednego z dużych sprzedawców ze Środkowego Wschodu. Według niej, druga odsłona strzelanki studia Respawn Entertainment ukaże się 30 sierpnia bieżącego roku. Choć wydaje się to całkiem sensowne, w końcu w październiku zadebiutuje Battlefield 1, a w listopadzie Call of Duty: Infinite Warfare, więc FPS z mechami miałby trochę czasu na zainteresowanie graczy przed premierami tych dwóch hitów, tak warto przypomnieć, że niedawno Electronic Arts wyjawiło swój plan wydawniczy. Według niego Titanfall 2 trafi na rynek w trzecim kwartale roku podatkowego 2017, czyli w okresie październik – grudzień 2016 roku.

Titanfall 2 trafi na rynek szybciej niż myślimy? / Źródło: MePlay. - Titanfall 2 zadebiutuje pod koniec sierpnia? - wiadomość - 2016-05-23
Titanfall 2 trafi na rynek szybciej niż myślimy? / Źródło: MePlay.

Zagadka zostanie rozwiązana zapewne już wkrótce, gdyż 12 czerwca firma Electronic Arts zamierza oficjalnie zaprezentować drugiego Titanfalla i najprawdopodobniej ujawni też datę premiery. Przypominam także, że dwójka – w przeciwieństwie do pierwszej części, która dostępna jest tylko na PC-tach i konsolach Xbox (One i 360) – ukaże się od razu na PC, XOne i PS4. Inną istotną informacją jest, że w produkcji znajdziemy kampanię fabularną. Jest to o tyle ważne, że jej brak był jedną z większych wad pierwszej części.

Akcja pierwszego Titanfalla rozgrywa się w przyszłości. Gracze uczestniczą w futurystycznym konflikcie, w którym doskonale wyszkoleni żołnierze mogą wykorzystywać w trakcie walki mechy. Produkcja spotkała się z ciepłym przyjęciem, choć części osób przeszkadzały liczne boty znajdujące się na polach walki czy też wspomniany już brak trybu solowego. Mimo wszystko tytuł cieszył się sporym zainteresowaniem graczy, co skłoniło EA do przedłużenia umowy ze studiem Respawn Entertainment.