Tiberium nowym FPS-em z serii Command & Conquer!
W styczniowym numerze magazynu Game Informer pojawi się zapowiedź kolejnej gry z serii Command & Conquer! Tiberium, bo tak nazywa się nowy produkt, będzie pierwszoosobową strzelaniną zrealizowaną przez pracowników studia Electronic Arts Los Angeles.
W styczniowym numerze magazynu Game Informer pojawi się zapowiedź kolejnej gry z serii Command & Conquer! Tiberium, bo tak nazywa się nowy produkt, będzie pierwszoosobową strzelaniną zrealizowaną przez pracowników studia Electronic Arts Los Angeles.

Głównym bohaterem nowej gry jest Ricardo Vega, żołnierz GDI, który na swoim wyposażeniu ma nowoczesną broń, stanowiącą połączenie czterech różnych środków zagłady. Nasz komandos będzie walczył z rasą Scrinów, która zaatakowała Ziemię w trzeciej odsłonie cyklu Command & Conquer. Na razie nie wiadomo czy w Tiberium pojawią się również żołnierze Bractwa Nod. Pewne jest natomiast to, że akcja programu rozgrywać będzie się jedenaście lat po wybuchu trzeciej wojny o Tyberium.
Program mający stanowić połączenie takich produkcji jak Tom Clancy’s Ghost Recon: Advanced Warfighter, Battlefield i Tom Clancy’s Rainbow Six, przygotowywany jest z myślą o trzech platformach sprzętowych: PC, Xbox 360 oraz PlayStation 3. W chwili obecnej nie wiemy jaki silnik napędzać będzie grę, ale istnieje duże prawdopodobieństwo, że jest to CryEngine 2. O zastosowaniu tego engine’u przez studio EALA nieoficjalnie mówiło się już w marcu bieżącego roku.

GRYOnline
Gracze
Steam
Komentarze czytelników
zanonimizowany163967 Konsul
Ma za słaby sprzęt :) :)
W końcu ja na pojedyńczej 8800GTX grałem w Crysyi na max detalach płynnie, jemu na dwóch w SLI skakało :) :)
Jeśli już mają robić to niech robią na nowoczesnym silniku, który za rok będzie hulał płynnie na większości sprzętów.
zanonimizowany425192 Generał
Miri ====> domyślam się, że to był żart ;)
A prawdziwy powód tego jest taki, że skoro C&C: Tiberium ma wyjść także na konsole to ze względu na ich (a zwłaszcza Xbox360) już ograniczone możliwości nie widzę sensu, aby ta gra miała być robiona na CryEngine 2. Chyba, że dla PC zrobią osobną wersję, która znacznie lepiej wykorzysta ten silnik. CryEngine 2 jest zrobiony bardziej pod DirectX 10 i SM 4. Jestem pewien, że gdyby większość graczy PC miała odpowiedni sprzęt (czytaj: minimum GF8800, 2 GB RAM, Core 2 Duo) to Crytek zrobiłby Crysisa wyłącznie na DirectX 10, a nie bawiłby się już z DirectX 9.
Lepiej by było, aby zrobili to na Unreal Engine 3, który 1) jest już dobrze znany w branży i łatwiej znaleźć ludzi, którzy wiedzą jak pracować z tym silnikiem niż z CryEngine 2 (tak, wiem, zawsze kiedyś trzeba zacząć) 2) ważniejszy powód - podałem go wyżej.
To będzie marnowanie CryEngine 2 tylko po to, aby EA mogło się pochwalić "Robimy tę grę na CryEngine 2. Na tym samym silniku co Crysis!". A tak naprawdę ze względu na multiplatformowość tej gry EA nie będzie w stanie wykorzystać należycie możliwości tego silnika. No chyba, że - jak już napisałem - dla wersji PC zrobią wszystko odrębnie, że zrobią taką wersję, żeby mogła wykorzystać możliwości obecnych PC-tów. Ale szczerze wątpię, że tak się stanie. Przecież to EA...
Ale poczekajmy na oficjalne informacje bo może to wcale nie będzie ani na CryEngine 2 ani na Unreal Engine 3. Tak naprawdę jeszcze nic do końca nie wiadomo. Ja wyrażam tylko swoje wątpliwości, które może EA rozwieje. Ale do EA, w tym i EA Polska, jestem od kilku lat sceptycznie nastawiony i jak to się mówi - "uwierzę jak zobaczę".
emillo31 Konsul

a może zrobią to podobnie jak Capcom z Devil May Cry 4, może w końcu będzie taka tendencja z PC na konsole, możemy tylko sobie pomarudzić
b4r4n Generał
Tribunal nie wiem na ile się orientujesz, ale wszystkie bajery w Crysisie z DX'a 10 można było odpalić na DX9 i to przy niewielkiej stracie FPSów. Ale zgadzam się, lepszy był by UE3. Prostszy i wydajniejszy, a wcale nie gorszy. Nie rozumiem tylko co masz do X360. Jednostkę główną ma słabszą (3:7 w rdzeniach, chociaż jeśli sprawa wygląda tak jak na PC to chwilę poczekamy zanim wszystkie 7 rdzeni pójdzie w ruch), ale graficzną lepszą niż PS3. Jedynym mankamentem technicznym X360 jest mała pojemność płyt DVD.
Pan Dzikus Generał

Pochwalę się. Już kilka miesięcy temu przewidziałem, że będą robić FPS w świecie C&C na enginie Crysisa. Wyraziłem wtedy nadzieję, że będzie to coś w stylu Killzone tyle, że z większą ilością kolorów ale nadal mrocznym klimatem. W końcu NOD przypomina nieco Hellgastów.