Tiberium nowym FPS-em z serii Command & Conquer!

W styczniowym numerze magazynu Game Informer pojawi się zapowiedź kolejnej gry z serii Command & Conquer! Tiberium, bo tak nazywa się nowy produkt, będzie pierwszoosobową strzelaniną zrealizowaną przez pracowników studia Electronic Arts Los Angeles.

Krystian Smoszna

W styczniowym numerze magazynu Game Informer pojawi się zapowiedź kolejnej gry z serii Command & Conquer! Tiberium, bo tak nazywa się nowy produkt, będzie pierwszoosobową strzelaniną zrealizowaną przez pracowników studia Electronic Arts Los Angeles.

Tiberium nowym FPS-em z serii Command & Conquer! - ilustracja #1

Głównym bohaterem nowej gry jest Ricardo Vega, żołnierz GDI, który na swoim wyposażeniu ma nowoczesną broń, stanowiącą połączenie czterech różnych środków zagłady. Nasz komandos będzie walczył z rasą Scrinów, która zaatakowała Ziemię w trzeciej odsłonie cyklu Command & Conquer. Na razie nie wiadomo czy w Tiberium pojawią się również żołnierze Bractwa Nod. Pewne jest natomiast to, że akcja programu rozgrywać będzie się jedenaście lat po wybuchu trzeciej wojny o Tyberium.

Program mający stanowić połączenie takich produkcji jak Tom Clancy’s Ghost Recon: Advanced Warfighter, Battlefield i Tom Clancy’s Rainbow Six, przygotowywany jest z myślą o trzech platformach sprzętowych: PC, Xbox 360 oraz PlayStation 3. W chwili obecnej nie wiemy jaki silnik napędzać będzie grę, ale istnieje duże prawdopodobieństwo, że jest to CryEngine 2. O zastosowaniu tego engine’u przez studio EALA nieoficjalnie mówiło się już w marcu bieżącego roku.

Command & Conquer 3: Tiberium Wars

Command & Conquer 3: Tiberium Wars

PC Xbox
po premierze

Data wydania: 28 marca 2007

Informacje o Grze
9.0

GRYOnline

8.2

Gracze

9.0

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Krystian Smoszna

Autor: Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
25
26

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2007-12-12
13:51

zanonimizowany163967 Konsul

Ma za słaby sprzęt :) :)

W końcu ja na pojedyńczej 8800GTX grałem w Crysyi na max detalach płynnie, jemu na dwóch w SLI skakało :) :)

Jeśli już mają robić to niech robią na nowoczesnym silniku, który za rok będzie hulał płynnie na większości sprzętów.

Komentarz: zanonimizowany163967
2007-12-12
14:26

zanonimizowany425192 Generał

Miri ====> domyślam się, że to był żart ;)
A prawdziwy powód tego jest taki, że skoro C&C: Tiberium ma wyjść także na konsole to ze względu na ich (a zwłaszcza Xbox360) już ograniczone możliwości nie widzę sensu, aby ta gra miała być robiona na CryEngine 2. Chyba, że dla PC zrobią osobną wersję, która znacznie lepiej wykorzysta ten silnik. CryEngine 2 jest zrobiony bardziej pod DirectX 10 i SM 4. Jestem pewien, że gdyby większość graczy PC miała odpowiedni sprzęt (czytaj: minimum GF8800, 2 GB RAM, Core 2 Duo) to Crytek zrobiłby Crysisa wyłącznie na DirectX 10, a nie bawiłby się już z DirectX 9.
Lepiej by było, aby zrobili to na Unreal Engine 3, który 1) jest już dobrze znany w branży i łatwiej znaleźć ludzi, którzy wiedzą jak pracować z tym silnikiem niż z CryEngine 2 (tak, wiem, zawsze kiedyś trzeba zacząć) 2) ważniejszy powód - podałem go wyżej.
To będzie marnowanie CryEngine 2 tylko po to, aby EA mogło się pochwalić "Robimy tę grę na CryEngine 2. Na tym samym silniku co Crysis!". A tak naprawdę ze względu na multiplatformowość tej gry EA nie będzie w stanie wykorzystać należycie możliwości tego silnika. No chyba, że - jak już napisałem - dla wersji PC zrobią wszystko odrębnie, że zrobią taką wersję, żeby mogła wykorzystać możliwości obecnych PC-tów. Ale szczerze wątpię, że tak się stanie. Przecież to EA...

Ale poczekajmy na oficjalne informacje bo może to wcale nie będzie ani na CryEngine 2 ani na Unreal Engine 3. Tak naprawdę jeszcze nic do końca nie wiadomo. Ja wyrażam tylko swoje wątpliwości, które może EA rozwieje. Ale do EA, w tym i EA Polska, jestem od kilku lat sceptycznie nastawiony i jak to się mówi - "uwierzę jak zobaczę".

Komentarz: zanonimizowany425192
2007-12-12
15:42

emillo31 Konsul

emillo31

a może zrobią to podobnie jak Capcom z Devil May Cry 4, może w końcu będzie taka tendencja z PC na konsole, możemy tylko sobie pomarudzić

Komentarz: emillo31
2007-12-12
21:19

b4r4n Generał

Tribunal nie wiem na ile się orientujesz, ale wszystkie bajery w Crysisie z DX'a 10 można było odpalić na DX9 i to przy niewielkiej stracie FPSów. Ale zgadzam się, lepszy był by UE3. Prostszy i wydajniejszy, a wcale nie gorszy. Nie rozumiem tylko co masz do X360. Jednostkę główną ma słabszą (3:7 w rdzeniach, chociaż jeśli sprawa wygląda tak jak na PC to chwilę poczekamy zanim wszystkie 7 rdzeni pójdzie w ruch), ale graficzną lepszą niż PS3. Jedynym mankamentem technicznym X360 jest mała pojemność płyt DVD.

Komentarz: b4r4n
2007-12-15
14:11

Pan Dzikus Generał

Pan Dzikus

Pochwalę się. Już kilka miesięcy temu przewidziałem, że będą robić FPS w świecie C&C na enginie Crysisa. Wyraziłem wtedy nadzieję, że będzie to coś w stylu Killzone tyle, że z większą ilością kolorów ale nadal mrocznym klimatem. W końcu NOD przypomina nieco Hellgastów.

Komentarz: Pan Dzikus

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl