The Sims 4 Zjawiska paranormalne - szczegóły i data premiery DLC
Zapowiedziano pierwszy w tym roku pakiet akcesoriów do The Sims 4, noszący nazwę Zjawiska paranormalne. Ma on zadebiutować 26 stycznia i skupiać się na aspektach rozgrywki związanych z duchami.

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, dziś ujawniony został kolejny pakiet akcesoriów do The Sims 4, zatytułowany Zjawiska paranormalne. Skupi się on na wszelakich interakcjach związanych z duchami, rozbudowując ten aspekt rozgrywki. Jego premiera przewidziana została na 26 stycznia.
Największą atrakcją, którą wprowadzi pakiet, jest nowy typ parceli – Nawiedzone Domostwo, w którym to po zmroku panują zjawy wszelakiej maści. Aby sobie z tym poradzić, należy przeprowadzić seans spirytystyczny. Z jego pomocą można wywołać pomocnego ducha Guidry'ego, oczyścić dom z negatywnej energii oraz odesłać dusze w zaświaty.
Oprócz tego pakiet akcesoriów dodaje także szereg pomniejszych elementów, w tym karierę detektywa paranormalnego, umiejętność medium oraz nowe ubrania dla simów. Powrócić ma również znana z poprzednich odsłon cyklu nieumarła pokojówka – Kościlda.
- Efekt IKEA, czyli jak uwierzyliśmy, że akcesoria do Sims 4 są super (choć nie są)
- The Sims 4 – poradnik do gry
- Maxis Studios – strona oficjalna
- The Sims 4 – strona oficjalna

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- EA / Electronic Arts
- DLC i dodatki
- The Sims (marka)
- Maxis
- daty premier / opóźnienia (gry)
- symulatory życia
- PC
- PS4
- XONE
Komentarze czytelników
|13| Generał

Ja jeszcze nie zdążyłem zainstalować ostatniego dodatku a tu już kolejne...
JaTyOni Junior
LOL Nikt tego nie kup...
"Powrócić ma również znana z poprzednich odsłon cyklu nieumarła pokojówka – Kościlda"
BIERZCIE MOJE PIENIĄDZE!
SpookyYuuki Generał

Albo "'niepotrzebnie podzielona część gry nr. 42".
Kalbi84 Konsul
Nie bronię EA jak coś. Koncept dodatków i akcesoriów jest ok, póki ich zawartość jest adekwatna do ceny, przynajmniej tej promocyjnej - w erze TS4 jest to problematyczne, bo nawet wtedy ta zawartość jest ograniczona i niesatysfakcjonująca. EA zamiast tworzyć rozbudowane dodatki, tak jak za czasów TS2 i 3 (w 1 nie grałem, więc się nie wypowiem), to rozdrabnia je na jak najmniejsze DLC, żeby zarobić jak najwięcej, a nawet wtedy są one mniej dopracowane niż kiedyś.