Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 30 lipca 2014, 16:17

The Sims 3 i Minecraft kupowane najchętniej. Top Empik - Tydzień 30

Seria The Sims 3 na liście PC nokautuje konkurencję zajmując aż siedem z dziesięciu miejsc. Na konsolach rządzi Minecraft. Zobacz, jakie gry najchętniej kupowali w ubiegłym tygodniu klienci 196 salonów sieci Empik w całej Polsce.

FIFA 14 drugi tydzień z rzędu prowadzi w rankingu pecetowym ciągnąc za sobą ogon składający się z aż siedmiu Simsów i dwóch gier wojennych. Nadreprezentacja małych ludzików w pierwszej dziesiątce już od dawna jest szalenie widoczna, co oczywiście pokazuje, jak olbrzymią popularnością cieszy się ta seria również w Polsce.

Na poprzedniej generacji konsol rządzi Minecraft, co zapewne jest wypadkową znajomości marki wśród klientów i ceny gry, która jest znacząco niższa od pozostałych tytułów, kosztujących często co najmniej dwa razy więcej, a niekoniecznie oferujących długie godziny zabawy jak w przypadku dzieła pana Perssona. Na PlayStation 4 od tygodni niepodzielnie panuje Watch Dogs.

PC

1.

FIFA 14

2.

The Sims 3

3.

Call of Duty: Black Ops 2

4.

The Sims 3: Zwierzaki

5.

The Sims 3: Cztery pory roku

6.

The Sims 3: Skok w przyszłość

7.

The Sims 3: Rajska wyspa

8.

The Sims 3: Nie z tego świata

9.

The Sims 3: Studenckie życie

10.

Sniper Elite III: Afrika

PlayStation 3

1.

Minecraft

2.

Grand Theft Auto V

3.

Call of Duty: Black Ops 2

4.

FIFA 14

5.

Detektyw Diggs

6.

Call of Duty: Modern Warfare 3

7.

Watch Dogs

8.

Assassin’s Creed IV: Black Flag

9.

Far Cry 3

10.

Enemy Front

PlayStation 4

1.

Watch Dogs

2.

Battlefield 4

3.

EA Sports UFC

4.

Assassin’s Creed IV: Black Flag Jackdaw Edition

5.

Assassin’s Creed IV: Black Flag

6.

Sniper Elite III: Afrika

7.

Wolfenstein: The New Order

8.

LEGO Marvel Super Heroes

9.

Child of Light

10.

Thief

Xbox 360

1.

Minecraft

2.

FIFA 14

3.

Call of Duty: Black Ops 2

4.

Kinect Sports Ultimate

5.

Kinect Star Wars

GOL Newsroom

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.