The Secret World do wypróbowania za darmo

Firma Funcom, producent gry MMORPG The Secret World, zdecydował się wprowadzić bezpłatny okres próbny. Przez trzy dni nowi gracze mogą całkowicie za darmo spróbować swoich sił w walce z potworami, a jeśli się postarają, to również zyskać kilka bonusów.

Aleksander Kaczmarek

The Secret World do wypróbowania za darmo - ilustracja #1
Trzy dni darmowego grania powinny wystarczyć, by przekonać się o zaletach i wadach The Secret World.

W ubiegłym miesiącu informowaliśmy, że nowa gra MMORPG od Funcomu cieszy się mniejszym zainteresowaniem niż zakładano. Twórcy The Secret World próbowali już zwiększyć popularność tytułu organizując darmowy weekend, jednak nie przyniosło to oczekiwanych rezultatów. Zdecydowano się więc zmienić nieco taktykę i zachęcić graczy, by bezpłatnie wypróbowali grę.

Okres darmowego grania ograniczony został do trzech dni. Aktywni gracze mogą jednak spróbować wydłużyć go o kolejne dwa dni, jeśli w tym czasie wykonają 30 misji. Dodatkową motywację stanowi nagroda w postaci 1200 Punktów Bonusu (Bonus Points) do wydania na mikropłatności. Najzdolniejsi pogromcy potworów, którym uda się pokonać straszliwego Ur-Drauga i ukończyć pierwszy loch – Polaris, otrzymają także specjalny przedmiot - The Whispering Demon Ring, podnoszący statystyki bohatera oraz zwiększający ilość otrzymywanego doświadczenia na wczesnych etapach gry.

Niewykluczone, że wprowadzenie darmowego okresu próbnego to jedynie pierwszy krok w kierunku zmiany modelu biznesowego w The Secret World. Podobnie zresztą było w przypadku innej gry MMORPG od Funcomu – Age of Conan, która po przejściu na model hybrydowy (konta darmowe i premium oraz system mikrotransakcji – przyp. red.) zanotowała gwałtowny wzrost popularności, a także rentowności.

Deweloperzy twierdzą jednak, że przeprowadzony niedawno proces restrukturyzacji w firmie sprawił, iż już teraz The Secret World to przedsięwzięcie przynoszące zyski. W rozmowie z serwisem Shacknews Ole Schreiner, szef Funcomu przyznał, że pod uwagę brane są różne rozwiązania.

„Oczywiście dysponujemy narzędziami, by przekształcić The Secret World w grę free-to-play lub nawet hybrydę. Z biegiem czasu powinniśmy podjąć decyzję.”

  1. Recenzja The Secret World - innowacyjne, ale niedopracowane MMORPG
  2. Oficjalna strona The Secret World
The Secret World

The Secret World

PC Xbox
po premierze

Data wydania: 3 lipca 2012

Informacje o Grze
7.0

GRYOnline

6.7

Gracze

7.1

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

1

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2012-09-22
18:57

Piratos Konsul

Piratos

Ole.k zaktualizowali starego newsa z 15 sierpnia tego dnia dostałem maila od funcomu w którym było już o trialu napisane :P... Zresztą mogę zapodać screeny

Nie mniej wstyd że dopiero teraz jak już raz zaktualizowali news dopiero piszą na gry-online

Komentarz: Piratos
2012-09-22
22:34

mikros Konsul

mikros

MMO w kontrowersyjnym jak na ten gatunek uniwersum, z abonamentem i wydane na niecałe 2 miesiące przed GW2?! Nie mogło być inaczej...

Komentarz: mikros
2012-09-22
23:16

Piratos Konsul

Piratos

Ludzie legną do tych fanatsy jak muchy a to mnie już znudziło ile razy można katować kolejne nawałnice elfów orków i innych stworków . Tak samo jak coda to samo ale miliony much nie mogą się mylić. A jak cos ciekawego innego to od razu złe fakt abonament w dzisiejszych czasach słabo wróży ale PRZESTAŃCIE PORÓWNYWAĆ tsw do gw 2 to inna liga inna marka (tsw 2 nie było a gw miała przecież już zbudowana bazę) a do tego miało lepsza reklamę bo do premiery ea spartoliło swoja robotę brak reklam a w Polsce przesunęli premierę od tak.

Komentarz: Piratos
2012-09-23
11:26

mikros Konsul

mikros

Piratos

Ja nie narzekam na to, że TSW jest inne niż reszta MMO i nie porównuje go z GW2 (nie grałem w żadną z tych gier... w ogóle nie gram w MMO) ale ww. "miliony much" właśnie tak robią... wolą grać w MMO w świecie fantasy i zawsze będą porównywać wszystkie MMO do WoWa czy GW... no i jeszcze ten nieszczęsny abonament. Jestem przekonany, że gdyby nie abonament to gra miała by 5-10 razy więcej nabywców.

PS. Te wszystkie cyrki z brakiem reklamy, datą premiery i brakiem wyrobionej marki to kolejne gwoździe do trumny tej gry :/

Komentarz: mikros
2012-09-23
11:53

zanonimizowany862520 Konsul

😁

MMO i granie w Multi już się skończyło. Wszędzie tylko cheaterzy, boty i sprzedawcy złota. Jeden WoW się wybił bo był pierwszy, a i tak z każdym rokiem ilość graczy spada.

rzeczywiście z 22mln spadło do 21mln w ciągu ostatniego roku:
http://users.telenet.be/mmodata/Charts/TotalSubs.png

Komentarz: zanonimizowany862520

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl