Ujawniono zaktualizowane wymagania sprzętowe gry The Medium. Przyprawiają one o zawrót głowy, zwłaszcza jeśli zechcecie bawić się z ray tracingiem.
Już tylko osiem dni pozostało do premiery gry The Medium, czyli najnowszej produkcji polskiego studia Bloober Team. Autorzy uznali, że najwyższy czas opublikować wymagania sprzętowe wersji PC. Są one wyjątkowo szczegółowe - obejmują nie tylko pięć standardowych wariantów (od minimalnych ustawień, aż po ultra), ale również trzy dotyczące zabawy z ray tracingiem.
Wymagania są bardzo wysokie. Nie jest to jednak żadnym zaskoczeniem. The Medium będzie pierwszą prawdziwie next-genową grą (czyli taką, która nie powstawała również z myślą o PS4/Xboksie One), która trafi na PC.
Warto zwrócić uwagę, że wszystkie warianty podają konfiguracje dla 30 klatek na sekundę. W menu gry znajdziemy jednak opcję zniesienia limitu FPS-ów.
Autorzy wypuścili również nowy materiał wideo, który możecie obejrzeć powyżej. Filmik koncentruje się na zaprezentowaniu nadnaturalnych zdolności bohaterki, czyli tytułowego Medium.
Przypomnijmy, że gra zmierza na pecety oraz Xboksa Series X/S. Premiera odbędzie się 28 stycznia tego roku, równocześnie na obu platformach sprzętowych. Produkcja dostępna będzie także w abonamencie Xbox Game Pass, zarówno na konsolach, jak i PC.
Więcej:The Blood of Dawnwalker na nowym, długim gameplayu z polskim dubbingiem
GRYOnline
Gracze
Steam
22

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.