Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 7 grudnia 2015, 12:15

autor: Kamil Zwijacz

The Executive - nadszedł czas na starcie z wilkołakami w mobilnej perełce

Do dzisiejszej mobilnej perełki wybraliśmy The Executive od studia Riverman Media. Jest to jedna z najlepszych gier bieżącego roku, która kilka dni temu dotarła wreszcie na Androida.

W lipcu bieżącego roku na sprzęcie firmy Apple ukazała niecodzienna zręcznościówka The Executive, która szturmem zdobyła serca recenzentów, stając się jedną z najlepiej ocenianych gier mobilnych. Gra jest świetna, więc z wyborem dzisiejszej mobilnej perełki nie mieliśmy żadnych problemów, ponieważ produkcja w końcu trafiła na Androida, gdzie kupicie ją za niecałe 15 zł. W tej cenie otrzymuje się mnóstwo świetnej zabawy na 120 poziomach, przeszło 50 rodzajów przeciwników do pokonania oraz 12 walk z wymagającymi bossami, rozmaite umiejętności i nie tylko.

No dobra, ale o co w ogóle chodzi w The Executive? Podczas zabawy wcielamy się w szefa pewnej firmy, która została zaatakowana przez wilkołaki. Jako przykładny CEO postanawiamy uratować nie tylko siebie, ale także pozostałych pracowników, całe miasto i zapewne także świat. Misja nie jest samobójcza, jak mogłoby się wydawać na pierwszy rzut oka, gdyż bohater specjalizuje się w sztukach walki.

Rozgrywka opiera się na przemierzaniu kolejnych poziomów (przejście każdego z nich to kwestia kilku minut), a dokonujemy tego wykonując rozmaite ruchy palcem, tym samym unikając / rozwalając przeszkody. Eksploracja jest całkiem zabawna, ale to nie wszystko, gdyż w trakcie rozgrywki musimy także troszczyć się o naszą firmę. Zdobyte pieniądze inwestujemy w różne działy prowadzonego biznesu, zarabiając w ten sposób jeszcze więcej dolarów, które przeznaczamy na zakup m.in. nowych ciosów.

W tym momencie dochodzimy do najważniejszego elementu The Executive, czyli walki. Jest ona równie przyjemna, co cała reszta rozgrywki, dzięki prostemu systemowi, polegającemu na stukaniu palcem w odpowiednie części ekranu urządzenia. Przeciwnicy różnią się jednak od siebie nie tylko wyglądem, ale i zachowaniem, więc nie da się stosować jednej i tej samej taktyki, a w locie dostosowywać ją do sytuacji.

Wszystko to sprawia, że tytuł studia Riverman Media to pozycja obowiązkowa dla miłośników mobilnej rozrywki, więc gorąco zachęcamy do zainwestowania kilkunastu złotych w ten projekt.