Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 12 czerwca 2017, 06:40

autor: Adrian Werner

The Evil Within 2 już oficjalnie

Jedną z ostatnich gier zapowiedzianych na konferencji firmy Bethesda okazał się survival horror The Evil Within 2. Produkcja trafi do sprzedaży w październiku tego roku, w wersjach na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4.

Potwierdziły się wcześniejsze przecieki. Podczas konferencji firmy Bethesda na targach E3 wydawca zapowiedział The Evil Within 2, czyli kontynuację survival horroru z 2014 roku. Produkcja zmierza na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Premierę zaplanowano na 13 października tego roku. Projekt powstaje w studiu Tango Gameworks, czyli tym samym, które opracowało część pierwszą. Na razie nie wiemy, czy na czele zespołu ponownie stoi Shinji Mikami.

Głównym bohaterem The Evil Within 2 będzie znany z pierwszej części detektyw Sebastian Castellanos. Odkrywa on, że jego córka Lily wcale nie zginęła podczas pożaru domu. Aby ocalić jej życie, uda się do pozornie idyllicznego miasteczka Union, w rzeczywistości będącego jedną z najstraszniejszych kreacji grupy Mobius.

Pod względem mechaniki rozgrywki, The Evil Within 2 stanowić będzie rozwinięcie pomysłów z pierwszej części. Ponownie otrzymamy więc grę typu survival horror, w której kamera umieszczona będzie za plecami bohatera. Podczas zabawy przyjdzie nam zmierzyć się z wieloma różnorodnymi potworami, a gracz otrzyma sporą swobodę wyboru metod radzenia sobie z zagrożeniami. Możliwe będą otwarte konfrontacje z użyciem ciężkiej broni oraz bardziej skradankowe podejście zakładające krycie się w cieniach i wykorzystywanie kuszy do cichego eliminowania przeciwników. Nie zabraknie też sytuacji, w których najlepszym pomysłem okaże się ucieczka.

Podobnie jak w pierwszej części, w The Evil Within 2 przyjdzie nam przemierzać klaustrofobiczne lokacje, ale tym razem obok nich pojawią się również otwarte i nieliniowe tereny, które będziemy mogli odkrywać we własnym tempie.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej