Studio Ubisoft Massive zdecydowało się na istotną zmianę w kwestii rytmu rozwoju tej sieciowej strzelanki. Autorzy wydłużają czas trwania sezonów.
Studio Ubisoft Massive poinformowało o istotniej zmianie, jaka zostanie wprowadzona do modelu rozwoju sieciowej strzelanki Tom Clancy's The Division 2.
Rozwój The Division 2 ma kluczowe znaczenie dla fanów marki, gdyż wszystko wskazuje na to, że obecnie nie ma w planach trzeciej części cyklu. Nie zaskakuje to, gdyż Ubisoft Massive jest teraz zajęte dwoma wielkimi projektami w postaci Avatara: Frontiers of Pandora oraz Star Wars: Outlaws. W produkcji znajdują się również co prawda spin-offy w postaci Tom Clancy's The Division: Heartland oraz mobilnego Tom Clancy's The Division: Resurgence, ale są to pozycje znacznie skromniejsze niż główne odsłony cyklu.
Przypomnijmy, że Tom Clancy's The Division 2 zadebiutowało w marcu 2019 roku na PC oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4. Wersja pecetowa przez wiele lat dostępna była tylko w serwisach Ubisoft Store i Epic Games Store, ale w styczniu tego roku wreszcie trafiła na Steama. Początkowo produkcja została przyjęta dosyć chłodno w sklepie firmy Valve, ale ostatnio sentyment graczy wobec The Division 2 uległ poprawie – o ile spośród wszystkich recenzji na Steamie tylko 66% jest pozytywnych, co serwis kategoryzuje jako „mieszany” odbiór projektu, tak licząc tylko te z ostatnich 30 dni, 77% chwali tę strzelankę.
Więcej:Jak wstrzymać konsumpcję towaru w Anno 117? Problem z garum dla cesarza
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
6

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.