Team Fortress 2 – kolejne informacje
Najnowszy numer magazynu Game Informer przynosi kolejną porcję wieści na temat rozgrywki w Team Fortress 2: Brotherhood of Arms. Wspomniane wiadomości pochodzą z samego źródła – od Douga Lombardiego z Valve, który w wywiadzie udzielonym redaktorom GI zdradził to i owo.
Maciej Myrcha
Najnowszy numer magazynu Game Informer przynosi kolejną porcję wieści na temat rozgrywki w Team Fortress 2: Brotherhood of Arms. Wspomniane wiadomości pochodzą z samego źródła – od Douga Lombardiego z Valve, który w wywiadzie udzielonym redaktorom GI zdradził to i owo.
I tak Medyk nadal będzie mógł korzystać z granatów „wstrząsowych” (concussion granades), Inżynier będzie mógł tworzyć wieżyczki, pojemniki z amunicją oraz automaty z apteczkami regenerującymi utracone życie, natomiast Szpieg będzie potrafił się zamaskować oraz udawać martwego. Waga Heavy determinować będzie jego „odrzut” po wybuchu granatu, a Scout zyska umiejętność „sharking” pozwalającą przebiec po wodzie (niestety nie zostało sprecyzowane czy oznacza to kałużę czy zbiornik wodny o większym znaczeniu militarnym:).

Więcej:Steam ułatwia kupowanie gier w zestawach. Można w ten sposób trochę oszczędzić

GRYOnline
Gracze
Steam
Komentarze czytelników
zanonimizowany372436 Centurion
Z każdym newsem mój apetyt na tą grę rośnie ;)
[szkoda, że do premiery (marzec 2007) pozostało jeszcze tak duuużżżo czasu...]
Loczek Legend

hohoho... kiedy ta gra miała wyjść?! :)
Napewno był to 199* rok ale zyskała podobną opinie jak Duke Nukem Forever :)
Z tego co pamiętam pierwotnie miała wyglądać zupełnie inaczej (coś w stylu Americas Army). Zobaczymy co z tego wyjdzie.