Tales of Berseria - dziś ukaże się demo; znamy wymagania sprzętowe
Poznaliśmy wymagania sprzętowe PC-towej wersji gry Tales of Berseria. Dodatkowo dziś na konsoli PlayStation 4 oraz PC-tach ukaże się wersja demonstracyjna produkcji.
Kamil Zwijacz
Firma Bandai Namco podzieliła się szczegółami technicznymi związanymi z PC-tową wersją gry Tales of Berseria, która ukaże się na Steamie 27 stycznia. Przede wszystkim poznaliśmy minimalne i rekomendowane wymagania sprzętowe, które nie są zbyt wygórowane i chyba każdy zainteresowany będzie w stanie odpalić nowe jRPG. Publikujemy je nieco niżej, gdyż najpierw pragniemy poinformować o dostępnych opcjach graficznych. Tych będzie całkiem sporo. Twórcy chwalą się m.in. licznymi możliwościami pozwalającymi dostosować sterowanie. W kwestii warstwy wizualnej również będzie „na bogato”, gdyż produkcja wspierać ma szereg rozdzielczości i formatów – od 800x600, aż po 4K, choć w tym ostatnim przypadku mowa o skalowaniu, a nie natywnej rozdzielczości. Nie zabraknie też SMAA i FXAA (antialiasing) oraz możliwości zablokowania animacji na poziomie 30 klatek na sekundę (domyślnie gra działać będzie w 60). Poza tym poinformowano, że PC-towe Tales of Berseria będzie zabezpieczone systemem Denuvo. Ponadto dziś ukaże się wersja demonstracyjna (na PlayStation 4 już dostępna), więc sami będziecie się mogli przekonać, jak to wszystko wypada w rzeczywistości.

Wymagania sprzętowe Tales of Berseria
Minimalne:
- Procesor: Intel Core 2 Duo E8400 3.0 GHz lub AMD Phenom II X2 550, 3.1 GHz
- Karta grafiki: Nvidia GTX GeForce 9800 lub AMD Radeon HD 4850
- DirectX 9.0c
- Pamięć: 2 GB RAM
- Twardy dysk: 15 GB wolnego miejsca
- System operacyjny: Windows 7, 8, 10 (64-bit)
Zalecane:
- Procesor: Intel Core i5-750, 2.66 GHz lub AMD Phenom II X4 965, 3.2 GHz
- Karta grafiki: Nvidia GTX GeForce 560 lub AMD Radeon HD 7870
- DirectX 9.0c
- Pamięć: 4 GB RAM
- Twardy dysk: 15 GB wolnego miejsca
- System operacyjny: Windows 7, 8, 10 (64-bit)
Tales of Berseria to kolejna odsłona cieszącej się dużą popularnością japońskiej serii gier RPG Tales of. Produkcja zadebiutowała na terenie Kraju Kwitnącej Wiśni w połowie 2016 roku na konsolach PlayStation 4 i PlayStation 3. Dopiero w tym miesiącu ukaże się w Europie, w tym i w Polsce. Tym razem gracze trafią do królestwa Midgand, gdzie jako kobieta o imieniu Velvet wezmą udział w emocjonującej przygodzie.

GRYOnline
Gracze
Steam
- jRPG
- wersje demo / trial
- wymagania sprzętowe
- Bandai Namco Entertainment
- PC
- PS4
Komentarze czytelników
Montey Chorąży

Anime Tales of Zestiria the Cross mnie przekupiło, zatem na 100 % sprawdzę co demo ma do zaoferowania.
Kamook Generał
Demko obadane i dwie rzeczy mam na jego temat do powiedzenia.
Świetna optymalizacja, max, 60 klatek 1440p, żadnego teringu, szurtu czy spadków na GTX 660 inna sprawa że wygląda to na poziomie PC-owego portu z PS3.
Sama gra już gorzej, walka do slasher którego nie kumam, nawet skakać nie można.
Gra każe ci zbudować combo używając którego któregokolwiek z guzików A/B/X/Y bez wyjaśnienia co konkretnie robią bo najwidoczniej nie ma do żadnego znaczenia. Więc po pierwszej walce unikałem przeciwników jak ognia. Fabuła i prezentacja, komiksowa cut-scenki z portretami? Mamy chyba 2017, ale lenistwo. Biegając po mapie nie widać drużyny, bohaterka trzyma ją chyba w dup... kieszeni. Pamiętam że nawet w CT był sznurek drużyny za bohaterem. I ta infantylność anime z szablonowego świata fantasy, jest tam chyba każda klisza i stereotyp. Na odtrutkę zagram chyba w tyranii :(
Oczywiście nie świadczy to całej grze bo walka może być głęboka, a postacie interesujące ale demo żadnej z tych rzeczy nie uwydatnia. Jak chcecie coś japońskiego to kupicie lepiej REVII, demko tej gry jest zajebiaszcze.
zanonimizowany1080091 Legend
Demko jest spoko i zachęca do zakupu. Gra działa płynnie w 60 klatkach bez żadnych zauważalnych spadków. Graficznie to niestety nadal poziom PS3 i od ostatnich części niewiele się zmieniło. System walki bardzo fajny. W demku mamy do wyboru trochę umiejętności z opisami, które możemy przypisywać pod dane klawisze, wiec można sobie posprawdzać jakie nam pasują. Nową rzeczą jest przełączanie się między bohaterami podczas walk. Skitsy czyli cutscenki z portretami jak zwykle na wysokim poziomie. Bohaterowie od razu mi się spodobali, nie są tak sztywni jak w Zestirii. Opinie na neogafie od ludzi którzy mają grę z importu są bardzo pozytywne. Ponoć to najlepsza część od czasów Vesperii.