Podczas finału o puchar Super Bowl, zgodnie z tradycją, pokazano zapowiedzi najgłośniejszych filmów. Pośród nich znalazły się przykładowo Doktor Strange w multiwersum obłędu i Sonic 2.
filmy i seriale
Ania Orzech
14 lutego 2022 15:50
Jak najlepiej zareklamować kryptowaluty, kiedy ludzie są wobec nich sceptyczni? Wygląda na to, że wystarczy być pomysłowym i zaakceptować negatywne nastawienie społeczeństwa.
filmy i seriale
Miriam Moszczyńska
14 lutego 2022 14:13
Sonic, Tails, Knuckles i Dr Robotnik (Jim Carrey) powracają na nowym zwiastunie filmu Sonic 2. Szybki jak błyskawica prosto z nadchodzącego Super Bowl 2022.
filmy i seriale
Jakub Błażewicz
11 lutego 2022 17:55
W sieci pojawiło się multum nowych trailerów filmowych i serialowych w związku z tegoroczną edycją Super Bowl. Zobaczyliśmy między innymi nowe materiały z Szybkich i wściekłych bądź z The Falcon and the Winter Soldier.
filmy i seriale
Karol Laska
8 lutego 2021 13:00
W tym roku podczas Super Bowl reklamy swoich produktów pokazały takie marki jak: Amazon, Cadillac, Doritos i Jeep.
pozostałe
Adrian Piotrowski
8 lutego 2021 12:54
Minionej nocy czasu polskiego w przerwach od emocji sportowych podczas Super Bowl LIV amerykańscy widzowie mogli obejrzeć mnóstwo interesujących i nietypowych reklam. W tym roku zaprezentowały się takie firmy, jak Google, Facebook, Jeep, Coca-Cola czy Pepsi.
pozostałe
Miłosz Szubert
3 lutego 2020 13:20
Podczas Super Bowl 2020 pokazano zwiastuny m.in. filmów No Time to Die, Black Widow, Top Gun: Maverick oraz Szybcy i wściekli 9. Mogliśmy również obejrzeć fragmenty seriali The Falcon and the Winter Soldier, WandaVision oraz Loki.
filmy i seriale
Adrian Werner
3 lutego 2020 09:55
Podczas Super Bowl LIII fani futbolu amerykańskiego po raz kolejny mogli obejrzeć mnóstwo interesujących i nietypowych reklam. Zaprezentowały się takie marki jak Pepsi, Microsoft, Hyundai czy Colgate.
pozostałe
Miłosz Szubert
4 lutego 2019 16:25
Finałowy mecz o mistrzostwo ligi NFL obrodził zwiastunami takich filmowych i serialowych hitów jak Avengers: Endgame, Captain Marvel, The Twilight Zone, Toy Story 4 oraz Scary Stories to Tell In the Dark.
filmy i seriale
Michał Grygorcewicz
4 lutego 2019 11:09
Na swoim oficjalnym koncie na Twitterze aktor Jeff Bridges opublikował krótką zajawkę, w której ponownie wciela się w postać Jeffreya „The Dude” Lebowskiego. Więcej zostanie ujawnione 3 lutego. Nie wiemy na razie, czy będzie to zapowiedź kontynuacji kultowego filmu Big Lebowski, czy też reklama z okazji Super Bowl.
filmy i seriale
Miłosz Szubert
29 stycznia 2019 10:00
Za nami 52. finał Super Bowl. Największe wydarzenie sportowe w USA śledziło przed telewizorami 111 milionów osób. Koszt półminutowego spotu – 5 mln dolarów. Na taki wydatek mogli sobie pozwolić tylko najwięksi, czyli, w tym roku, m.in. Pepsi, Amazon czy Dodge. Przedstawiamy najlepsze reklamy telewizyjne znanych marek.
filmy i seriale
Janusz Grzegorz
5 lutego 2018 15:10
Kilkanaście godzin po opublikowaniu pierwszego teasera filmu Solo: A Star Wars Story, Lucasfilm udostępniło dłuższy zwiastun zapowiadający kolejny spin-off Gwiezdnych wojen.
filmy i seriale
Michał Grygorcewicz
5 lutego 2018 14:52
Podczas Super Bowl tradycyjnie zadebiutowało mnóstwo nowych zwiastunów filmowych. Wśród nich znalazły się trailery takich obrazów jak Avengers: Wojna bez granic, Jurassic World: Upadłe królestwo, Mission Impossible - Fallout i Han Solo: Gwiezdne wojny - historie.
filmy i seriale
Miłosz Szubert
5 lutego 2018 11:30
Firma Amazon udostępniła w sieci minutowy spot reklamowy serialu Tom Clancy's Jack Ryan, przygotowany z okazji zaplanowanego na 4 lutego Super Bowl LII, czyli meczu o mistrzostwo ligi NFL.
filmy i seriale
Piotr Doroń
31 stycznia 2018 14:50
Dzisiaj piszemy m.in. o nadchodzącej aktualizacji Black Desert, kolejnym epizodzie Żyjącej Opowieści w Guild Wars 2, 4. rocznicy przejścia gry TERA na model free-to-play, a także niedawnej zapowiedzi dodatku do The Elder Scrolls Online.
gry
Michał Marian
6 lutego 2017 20:00
W trakcie tegorocznego Super Bowl wyemitowano spoty reklamowe poświęcone popularnym grom mobilnych. Niebotyczne koszty emisji nie przestraszyły deweloperów ze studiów Supercell, Machine Zone i uCool, którzy zdecydowali się pokazać szerszej popularności swoje gry: Clash of Clans, Game of War: Fire Age i Heroes Charge.
gramynawynos.pl
Piotr Doroń
3 lutego 2015 17:18