Firma NoNoobs opublikowała raport Game Industry Trends 2013 traktujący o polskim rynku gier wideo. Dzięki temu dowiedzieliśmy się jaki rodzaj produkcji preferują rodzimi gracze, czy płacą za tę formę rozrywki i nie tylko.
gry
Kamil Zwijacz
29 listopada 2013 08:28
Czy zastanawialiście się kiedyś jak naprawdę wygląda rynek gier w Polsce? Jaki jest odsetek graczy i kim są? Jakie platformy preferują? Ile wydają na swoje hobby? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znaleźć można w raporcie Game Industry Trends 2012.
gry
Adrian Werner
16 października 2012 11:43
Za niespełna 10 dni rozpocznie się druga edycja branżowej konferencji Game Industry Trends, organizowanej przez firmę NoNoobs.pl. Gościem specjalnym imprezy będzie Gabe Zichermann, autor takich publikacji jak „Game Based Marketing” i „Gamification by design” oraz organizator pierwszego na świecie Gamification Summit.
gry
Aleksander Kaczmarek
7 września 2012 13:40
96% polskich graczy grywa w domach, 79% preferuje rywalizację z komputerową Sztuczną Inteligencją, a 70% czerpie informacje grach z Internetu... Interaktywny Instytut Badań Rynkowych oraz firma Nonoobs ujawniają kolejne fakty związane z rynkiem gier wideo w naszym kraju.
gry
Aleksander Kaczmarek
8 stycznia 2012 18:50
Opublikowane w Raporcie Game Industry Trends 2011 wyniki badania „Rynek elektronicznej rozrywki w Polsce”, przeprowadzonego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych na zlecenie firmy Nonoobs.pl, ujawniają prawdę o polskich graczach. Tylko co trzeci z nas kiedykolwiek wydał pieniądze na zakup gry, abonament albo mikropłatność.
gry
Aleksander Kaczmarek
7 stycznia 2012 19:50
Ponad połowa polskich graczy sięga po gry wideo kilka razy w miesiącu lub kilka razy tygodniowo - wynika z badania „Rynek elektronicznej rozrywki w Polsce” przeprowadzonego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych na zlecenie firmy Nonoobs.pl.
gry
Aleksander Kaczmarek
6 stycznia 2012 17:02
Ilu jest graczy w Polsce? Kto w naszym kraju najchętniej sięga po gry wideo? Na jakich platformach sprzętowych najczęściej gramy? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znaleźć można w opublikowanym niedawno Raporcie Game Industry Trends 2011 przygotowanym przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych na zlecenie firmy Nonoobs.pl.
gry
Aleksander Kaczmarek
5 stycznia 2012 13:17
Drugi dzień konferencji Game Industry Trends 2011 to przede wszystkim temat grywalizacji (z ang. gamification), który został podjęty przez kilku prelegentów, w tym Pawła Tkaczyka z MIDEA oraz Christophera Cunninghama, współautora książki Gamification by Design. Kilka bardzo konkretnych spostrzeżeń na ten temat dorzucił Wojciech Ozimek z one2tribe.
pozostałe
Szymon Liebert
30 listopada 2011 22:56
W podsumowaniu pierwszego dnia konferencji Game Industry Trends 2011 zestawiamy najważniejsze informacje z poszczególnych wykładów. Prelegenci próbowali nakreślić dzisiejszy obraz branży gier elektronicznych i zajrzeć w przyszłość. Co czeka nas w nadchodzących miesiącach?
pozostałe
Szymon Liebert
29 listopada 2011 22:48
W czasie imprezy Game Industry Trends 2011 (GIT 2011 ) przedstawiono raport sporządzony przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych dotyczący polskich graczy.
pozostałe
Mateusz Kądziołka
28 listopada 2011 12:28
Już za dwa dni, tj. w najbliższy poniedziałek, rozpocznie się konferencja Game Industry Trends 2011 (GIT 2011). W czasie imprezy odbędzie się prawie 20 prezentacji dotyczących różnych aspektów biznesu growego. W pierwszym dniu konferencji głos zabierze m.in. Mariusz Klamra, prezes zarządu GRY-Online S.A..
pozostałe
Mateusz Kądziołka
26 listopada 2011 15:10
Pierwsza edycja Game Industry Trends, konferencji dla reprezentantów branży elektronicznej rozrywki w Polsce, uzyskała patronat medialny GRYOnline.pl. Impreza odbędzie się w Warszawie, 28-29 listopada, a głównym jej tematem będzie biznesowy aspekt działalności związanej z grami.
pozostałe
Redakcja GRYOnline.pl
8 listopada 2011 12:59