Firma NoNoobs opublikowała raport Game Industry Trends 2013 traktujący o polskim rynku gier wideo. Dzięki temu dowiedzieliśmy się jaki rodzaj produkcji preferują rodzimi gracze, czy płacą za tę formę rozrywki i nie tylko.
gry
Kamil Zwijacz
29 listopada 2013
Czy zastanawialiście się kiedyś jak naprawdę wygląda rynek gier w Polsce? Jaki jest odsetek graczy i kim są? Jakie platformy preferują? Ile wydają na swoje hobby? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znaleźć można w raporcie Game Industry Trends 2012.
gry
Adrian Werner
16 października 2012
Za niespełna 10 dni rozpocznie się druga edycja branżowej konferencji Game Industry Trends, organizowanej przez firmę NoNoobs.pl. Gościem specjalnym imprezy będzie Gabe Zichermann, autor takich publikacji jak „Game Based Marketing” i „Gamification by design” oraz organizator pierwszego na świecie Gamification Summit.
gry
Aleksander Kaczmarek
7 września 2012
96% polskich graczy grywa w domach, 79% preferuje rywalizację z komputerową Sztuczną Inteligencją, a 70% czerpie informacje grach z Internetu... Interaktywny Instytut Badań Rynkowych oraz firma Nonoobs ujawniają kolejne fakty związane z rynkiem gier wideo w naszym kraju.
gry
Aleksander Kaczmarek
8 stycznia 2012
Opublikowane w Raporcie Game Industry Trends 2011 wyniki badania „Rynek elektronicznej rozrywki w Polsce”, przeprowadzonego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych na zlecenie firmy Nonoobs.pl, ujawniają prawdę o polskich graczach. Tylko co trzeci z nas kiedykolwiek wydał pieniądze na zakup gry, abonament albo mikropłatność.
gry
Aleksander Kaczmarek
7 stycznia 2012
Ponad połowa polskich graczy sięga po gry wideo kilka razy w miesiącu lub kilka razy tygodniowo - wynika z badania „Rynek elektronicznej rozrywki w Polsce” przeprowadzonego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych na zlecenie firmy Nonoobs.pl.
gry
Aleksander Kaczmarek
6 stycznia 2012
Ilu jest graczy w Polsce? Kto w naszym kraju najchętniej sięga po gry wideo? Na jakich platformach sprzętowych najczęściej gramy? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znaleźć można w opublikowanym niedawno Raporcie Game Industry Trends 2011 przygotowanym przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych na zlecenie firmy Nonoobs.pl.
gry
Aleksander Kaczmarek
5 stycznia 2012
Drugi dzień konferencji Game Industry Trends 2011 to przede wszystkim temat grywalizacji (z ang. gamification), który został podjęty przez kilku prelegentów, w tym Pawła Tkaczyka z MIDEA oraz Christophera Cunninghama, współautora książki Gamification by Design. Kilka bardzo konkretnych spostrzeżeń na ten temat dorzucił Wojciech Ozimek z one2tribe.
pozostałe
Szymon Liebert
30 listopada 2011
W podsumowaniu pierwszego dnia konferencji Game Industry Trends 2011 zestawiamy najważniejsze informacje z poszczególnych wykładów. Prelegenci próbowali nakreślić dzisiejszy obraz branży gier elektronicznych i zajrzeć w przyszłość. Co czeka nas w nadchodzących miesiącach?
pozostałe
Szymon Liebert
29 listopada 2011
W czasie imprezy Game Industry Trends 2011 (GIT 2011 ) przedstawiono raport sporządzony przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych dotyczący polskich graczy.
pozostałe
Mateusz Kądziołka
28 listopada 2011
Już za dwa dni, tj. w najbliższy poniedziałek, rozpocznie się konferencja Game Industry Trends 2011 (GIT 2011). W czasie imprezy odbędzie się prawie 20 prezentacji dotyczących różnych aspektów biznesu growego. W pierwszym dniu konferencji głos zabierze m.in. Mariusz Klamra, prezes zarządu GRY-Online S.A..
pozostałe
Mateusz Kądziołka
26 listopada 2011
Pierwsza edycja Game Industry Trends, konferencji dla reprezentantów branży elektronicznej rozrywki w Polsce, uzyskała patronat medialny GRYOnline.pl. Impreza odbędzie się w Warszawie, 28-29 listopada, a głównym jej tematem będzie biznesowy aspekt działalności związanej z grami.
pozostałe
Redakcja GRYOnline.pl
8 listopada 2011