Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

Game Industry Trends - newsy i ciekawostki

Game Industry Trends 2013 - raport o polskich graczach
Game Industry Trends 2013 - raport o polskich graczach

Kamil Zwijacz, 29 listopada 2013, 08:28

Firma NoNoobs opublikowała raport Game Industry Trends 2013 traktujący o polskim rynku gier wideo. Dzięki temu dowiedzieliśmy się jaki rodzaj produkcji preferują rodzimi gracze, czy płacą za tę formę rozrywki i nie tylko.

Raport Game Industry Trends 2012 - polscy gracze w liczbach
Raport Game Industry Trends 2012 - polscy gracze w liczbach

Adrian Werner, 16 października 2012, 11:43

Czy zastanawialiście się kiedyś jak naprawdę wygląda rynek gier w Polsce? Jaki jest odsetek graczy i kim są? Jakie platformy preferują? Ile wydają na swoje hobby? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znaleźć można w raporcie Game Industry Trends 2012.

Game Industry Trends 2012: Gabe Zichermann i Adrian Chmielarz wśród prelegentów konferencji
Game Industry Trends 2012: Gabe Zichermann i Adrian Chmielarz wśród prelegentów konferencji

Aleksander Kaczmarek, 7 września 2012, 13:40

Za niespełna 10 dni rozpocznie się druga edycja branżowej konferencji Game Industry Trends, organizowanej przez firmę NoNoobs.pl. Gościem specjalnym imprezy będzie Gabe Zichermann, autor takich publikacji jak „Game Based Marketing” i „Gamification by design” oraz organizator pierwszego na świecie Gamification Summit.

Raport Game Industry Trends 2011 cz. IV - jaki wpływ mają gry wideo na życie graczy w Polsce?

Aleksander Kaczmarek, 8 stycznia 2012, 18:50

96% polskich graczy grywa w domach, 79% preferuje rywalizację z komputerową Sztuczną Inteligencją, a 70% czerpie informacje grach z Internetu... Interaktywny Instytut Badań Rynkowych oraz firma Nonoobs ujawniają kolejne fakty związane z rynkiem gier wideo w naszym kraju.

Raport Game Industry Trends 2011 cz. III - kto w Polsce płaci za granie?

Aleksander Kaczmarek, 7 stycznia 2012, 19:50

Opublikowane w Raporcie Game Industry Trends 2011 wyniki badania „Rynek elektronicznej rozrywki w Polsce”, przeprowadzonego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych na zlecenie firmy Nonoobs.pl, ujawniają prawdę o polskich graczach. Tylko co trzeci z nas kiedykolwiek wydał pieniądze na zakup gry, abonament albo mikropłatność.

Raport Game Industry Trends 2011 cz. II – ile czasu spędzamy na graniu?

Aleksander Kaczmarek, 6 stycznia 2012, 17:02

Ponad połowa polskich graczy sięga po gry wideo kilka razy w miesiącu lub kilka razy tygodniowo - wynika z badania „Rynek elektronicznej rozrywki w Polsce” przeprowadzonego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych na zlecenie firmy Nonoobs.pl.

Raport Game Industry Trends 2011 cz. I – o polskich graczach statystycznie

Aleksander Kaczmarek, 5 stycznia 2012, 13:17

Ilu jest graczy w Polsce? Kto w naszym kraju najchętniej sięga po gry wideo? Na jakich platformach sprzętowych najczęściej gramy? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znaleźć można w opublikowanym niedawno Raporcie Game Industry Trends 2011 przygotowanym przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych na zlecenie firmy Nonoobs.pl.

GIT 2011 – kilka słów o grywalizacji i jej praktycznych zastosowaniach
GIT 2011 – kilka słów o grywalizacji i jej praktycznych zastosowaniach

Szymon Liebert, 30 listopada 2011, 22:56

Drugi dzień konferencji Game Industry Trends 2011 to przede wszystkim temat grywalizacji (z ang. gamification), który został podjęty przez kilku prelegentów, w tym Pawła Tkaczyka z MIDEA oraz Christophera Cunninghama, współautora książki Gamification by Design. Kilka bardzo konkretnych spostrzeżeń na ten temat dorzucił Wojciech Ozimek z one2tribe.

GIT 2011 – tuzy polskiej branży gier o Free to play, graczach casualowych i zarabianiu
GIT 2011 – tuzy polskiej branży gier o Free to play, graczach casualowych i zarabianiu

Szymon Liebert, 29 listopada 2011, 22:48

W podsumowaniu pierwszego dnia konferencji Game Industry Trends 2011 zestawiamy najważniejsze informacje z poszczególnych wykładów. Prelegenci próbowali nakreślić dzisiejszy obraz branży gier elektronicznych i zajrzeć w przyszłość. Co czeka nas w nadchodzących miesiącach?

Jak wygląda statystyczny polski gracz wg. prelegentów Game Industry Trends 2011 (GIT 2011 )
Jak wygląda statystyczny polski gracz wg. prelegentów Game Industry Trends 2011 (GIT 2011 )

Mateusz Kądziołka, 28 listopada 2011, 12:28

W czasie imprezy Game Industry Trends 2011 (GIT 2011 ) przedstawiono raport sporządzony przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych dotyczący polskich graczy.

Konferencja Game Industry Trends 2011 (GIT 2011) już za dwa dni
Konferencja Game Industry Trends 2011 (GIT 2011) już za dwa dni

Mateusz Kądziołka, 26 listopada 2011, 15:10

Już za dwa dni, tj. w najbliższy poniedziałek, rozpocznie się konferencja Game Industry Trends 2011 (GIT 2011). W czasie imprezy odbędzie się prawie 20 prezentacji dotyczących różnych aspektów biznesu growego. W pierwszym dniu konferencji głos zabierze m.in. Mariusz Klamra, prezes zarządu GRY-Online S.A..

GRYOnline.pl patronem medialnym konferencji Game Industry Trends 2011 (GIT 2011)
GRYOnline.pl patronem medialnym konferencji Game Industry Trends 2011 (GIT 2011)

Redakcja GRYOnline.pl, 8 listopada 2011, 12:59

Pierwsza edycja Game Industry Trends, konferencji dla reprezentantów branży elektronicznej rozrywki w Polsce, uzyskała patronat medialny GRYOnline.pl. Impreza odbędzie się w Warszawie, 28-29 listopada, a głównym jej tematem będzie biznesowy aspekt działalności związanej z grami.