Game Industry Trends Ostatnie wiadomości

Game Industry Trends 2013 - raport o polskich graczach

Firma NoNoobs opublikowała raport Game Industry Trends 2013 traktujący o polskim rynku gier wideo. Dzięki temu dowiedzieliśmy się jaki rodzaj produkcji preferują rodzimi gracze, czy płacą za tę formę rozrywki i nie tylko.

gry

Kamil Zwijacz

29 listopada 2013

Game Industry Trends 2013 - raport o polskich graczach

Raport Game Industry Trends 2012 - polscy gracze w liczbach

Czy zastanawialiście się kiedyś jak naprawdę wygląda rynek gier w Polsce? Jaki jest odsetek graczy i kim są? Jakie platformy preferują? Ile wydają na swoje hobby? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znaleźć można w raporcie Game Industry Trends 2012.

gry

Adrian Werner

16 października 2012

Raport Game Industry Trends 2012 - polscy gracze w liczbach

Game Industry Trends 2012: Gabe Zichermann i Adrian Chmielarz wśród prelegentów konferencji

Za niespełna 10 dni rozpocznie się druga edycja branżowej konferencji Game Industry Trends, organizowanej przez firmę NoNoobs.pl. Gościem specjalnym imprezy będzie Gabe Zichermann, autor takich publikacji jak „Game Based Marketing” i „Gamification by design” oraz organizator pierwszego na świecie Gamification Summit.

gry

Aleksander Kaczmarek

7 września 2012

Game Industry Trends 2012: Gabe Zichermann i Adrian Chmielarz wśród prelegentów konferencji

Raport Game Industry Trends 2011 cz. IV - jaki wpływ mają gry wideo na życie graczy w Polsce?

96% polskich graczy grywa w domach, 79% preferuje rywalizację z komputerową Sztuczną Inteligencją, a 70% czerpie informacje grach z Internetu... Interaktywny Instytut Badań Rynkowych oraz firma Nonoobs ujawniają kolejne fakty związane z rynkiem gier wideo w naszym kraju.

gry

Aleksander Kaczmarek

8 stycznia 2012

Raport Game Industry Trends 2011 cz. IV - jaki wpływ mają gry wideo na życie graczy w Polsce?

Raport Game Industry Trends 2011 cz. III - kto w Polsce płaci za granie?

Opublikowane w Raporcie Game Industry Trends 2011 wyniki badania „Rynek elektronicznej rozrywki w Polsce”, przeprowadzonego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych na zlecenie firmy Nonoobs.pl, ujawniają prawdę o polskich graczach. Tylko co trzeci z nas kiedykolwiek wydał pieniądze na zakup gry, abonament albo mikropłatność.

gry

Aleksander Kaczmarek

7 stycznia 2012

Raport Game Industry Trends 2011 cz. III - kto w Polsce płaci za granie?

Raport Game Industry Trends 2011 cz. II – ile czasu spędzamy na graniu?

Ponad połowa polskich graczy sięga po gry wideo kilka razy w miesiącu lub kilka razy tygodniowo - wynika z badania „Rynek elektronicznej rozrywki w Polsce” przeprowadzonego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych na zlecenie firmy Nonoobs.pl.

gry

Aleksander Kaczmarek

6 stycznia 2012

Raport Game Industry Trends 2011 cz. II – ile czasu spędzamy na graniu?

Raport Game Industry Trends 2011 cz. I – o polskich graczach statystycznie

Ilu jest graczy w Polsce? Kto w naszym kraju najchętniej sięga po gry wideo? Na jakich platformach sprzętowych najczęściej gramy? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znaleźć można w opublikowanym niedawno Raporcie Game Industry Trends 2011 przygotowanym przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych na zlecenie firmy Nonoobs.pl.

gry

Aleksander Kaczmarek

5 stycznia 2012

Raport Game Industry Trends 2011 cz. I – o polskich graczach statystycznie

GIT 2011 – kilka słów o grywalizacji i jej praktycznych zastosowaniach

Drugi dzień konferencji Game Industry Trends 2011 to przede wszystkim temat grywalizacji (z ang. gamification), który został podjęty przez kilku prelegentów, w tym Pawła Tkaczyka z MIDEA oraz Christophera Cunninghama, współautora książki Gamification by Design. Kilka bardzo konkretnych spostrzeżeń na ten temat dorzucił Wojciech Ozimek z one2tribe.

pozostałe

Szymon Liebert

30 listopada 2011

GIT 2011 – kilka słów o grywalizacji i jej praktycznych zastosowaniach

GIT 2011 – tuzy polskiej branży gier o Free to play, graczach casualowych i zarabianiu

W podsumowaniu pierwszego dnia konferencji Game Industry Trends 2011 zestawiamy najważniejsze informacje z poszczególnych wykładów. Prelegenci próbowali nakreślić dzisiejszy obraz branży gier elektronicznych i zajrzeć w przyszłość. Co czeka nas w nadchodzących miesiącach?

pozostałe

Szymon Liebert

29 listopada 2011

GIT 2011 – tuzy polskiej branży gier o Free to play, graczach casualowych i zarabianiu

Jak wygląda statystyczny polski gracz wg. prelegentów Game Industry Trends 2011 (GIT 2011 )

W czasie imprezy Game Industry Trends 2011 (GIT 2011 ) przedstawiono raport sporządzony przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych dotyczący polskich graczy.

pozostałe

Mateusz Kądziołka

28 listopada 2011

Jak wygląda statystyczny polski gracz wg. prelegentów Game Industry Trends 2011 (GIT 2011 )

Konferencja Game Industry Trends 2011 (GIT 2011) już za dwa dni

Już za dwa dni, tj. w najbliższy poniedziałek, rozpocznie się konferencja Game Industry Trends 2011 (GIT 2011). W czasie imprezy odbędzie się prawie 20 prezentacji dotyczących różnych aspektów biznesu growego. W pierwszym dniu konferencji głos zabierze m.in. Mariusz Klamra, prezes zarządu GRY-Online S.A..

pozostałe

Mateusz Kądziołka

26 listopada 2011

Konferencja Game Industry Trends 2011 (GIT 2011) już za dwa dni

GRYOnline.pl patronem medialnym konferencji Game Industry Trends 2011 (GIT 2011)

Pierwsza edycja Game Industry Trends, konferencji dla reprezentantów branży elektronicznej rozrywki w Polsce, uzyskała patronat medialny GRYOnline.pl. Impreza odbędzie się w Warszawie, 28-29 listopada, a głównym jej tematem będzie biznesowy aspekt działalności związanej z grami.

pozostałe

Redakcja GRYOnline.pl

8 listopada 2011

GRYOnline.pl patronem medialnym konferencji Game Industry Trends 2011 (GIT 2011)

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl