Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

dialogi Najnowsze wiadomości i informacje

BioWare wyjaśnia, jak okrojony system dialogowy wzbogaca narrację w Anthem
BioWare wyjaśnia, jak okrojony system dialogowy wzbogaca narrację w Anthem

Maiman, 4 września 2018, 11:55

Mniej wyborów oznacza więcej immersji – przekonują przedstawiciele BioWare, wyjaśniając decyzję o skurczeniu systemu dialogowego w Anthem do dwóch opcji. Choć fani rasowych gier RPG mogą poczuć się zawiedzeni, w tym na pozór szalonym kroku (podobno) jest metoda.

Pillars of Eternity II: Deadfire z pełnym angielskim dubbingiem
Pillars of Eternity II: Deadfire z pełnym angielskim dubbingiem

Jakub Mirowski, 14 kwietnia 2018, 14:49

Studio Obsidian Entertainment, twórcy zapowiedzianego na 8 maja RPG Pillars of Eternity II: Deadfire, ujawnili, że na potrzeby gry nagrano z udziałem aktorów wszystkie kwestie dialogowe w scenariuszu.

Wieści ze świata (Hunt: Showdown, L.A. Noire, Diablo III) 10/11/2017
Wieści ze świata (Hunt: Showdown, L.A. Noire, Diablo III) 10/11/2017

Movis, 10 listopada 2017, 13:12

Dziś piszemy o planach zamkniętych alfa-testów gry Hunt: Showdown, drobnej, ale ważnej zmianie w dialogach w remasterze L.A. Noire i o starcie 12. sezonu w Diablo III. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Divinity: Original Sin II z pełnym anglojęzycznym dubbingiem
Divinity: Original Sin II z pełnym anglojęzycznym dubbingiem

Adrian Werner, 26 sierpnia 2017, 08:10

Zespół Larian Studios poinformował, że wbrew wcześniejszym zapowiedziom, gra Divinity: Original Sin II otrzyma pełen anglojęzyczny dubbing. W nagraniach wzięło udział ponad osiemdziesięciu aktorów.

Mass Effect: Andromeda bez systemu moralności
Mass Effect: Andromeda bez systemu moralności

AlexB, 9 lutego 2017, 11:35

W Mass Effect: Andromeda nie uświadczymy znanego z poprzednich części systemu moralności. Według słów Marka Waltersa był on „zbyt związany z postacią Sheparda”. Zamiast tego podczas dialogów będziemy mogli zgadzać się lub nie ze swoimi rozmówcami, a także wypowiadać kwestie różnym tonem głosu.

LEGO Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy rozszerza film o nowe epizody i dialogi
LEGO Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy rozszerza film o nowe epizody i dialogi

Jakub Mirowski, 5 maja 2016, 08:43

Z okazji Dnia Gwiezdnych wojen studio Traveller's Tales zaprezentowało nowy zwiastun gry LEGO Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy i poinformowało, że w produkcji pojawi się sześć misji rozwijających wątki fabularne z kinowego pierwowzoru.

Uncharted 4: Kres Złodzieja z nowym trailerem i bardzo ciekawą opcją
Uncharted 4: Kres Złodzieja z nowym trailerem i bardzo ciekawą opcją

Pirlond, 5 grudnia 2015, 20:24

Na PlayStation Experience nie mogło zabraknąć Uncharted 4: A Thief's End, a więc jednej z najważniejszych nadchodzących gier na PlayStation 4. Na konferencji otwierającej imprezę Sony pokazało nowy zwiastun tytułu, prezentujący ciekawą funkcję, która wzbogaci dialogi w grze.

Nie lubisz systemu dialogowego w Falloucie 4? Zainstaluj nowy mod
Nie lubisz systemu dialogowego w Falloucie 4? Zainstaluj nowy mod

Pirlond, 18 listopada 2015, 17:50

W internecie pojawił się ciekawy mod do Fallouta 4, który powinien szczególnie przypaść do gustu osobom narzekającym na zaimplementowany w grze system dialogowy. Po instalacji modyfikacji na liście dostępnych wypowiedzi pojawiają się kwestie, które główny bohater rzeczywiście wygłosi.

Fallout 4 ma więcej mówionych linii dialogowych niż Fallout 3 i Skyrim razem wzięte
Fallout 4 ma więcej mówionych linii dialogowych niż Fallout 3 i Skyrim razem wzięte

Dzik, 4 września 2015, 10:10

Listopadowa premiera Fallout 4 zbliża się wielkimi krokami, a tymczasem studio Bethesda oficjalnie potwierdziło, że nagrywanie linii dialogowych do gry, których łączna ilość przekroczyła 111 tysięcy, zostało oficjalnie zakończone.

Deus Ex: Mankind Divided – gracze mogą przekonać bossów w rozmowie do poddania się
Deus Ex: Mankind Divided – gracze mogą przekonać bossów w rozmowie do poddania się

Ender, 26 lipca 2015, 15:45

Twórcy Deus Ex: Mankind Divided potwierdzili, że walki z bossami zostały zaprojektowane tak, by gracze mogli poradzić sobie z nimi w sposób zależny od wybranego stylu gry. Jednym z nich będzie możliwość przeprowadzenia rozmowy z oponentem i potencjalnie przekonanie go do poddania się.

Dragon Age: Inquisition – twórcy o poprawionym systemie dialogowym i innych nowościach
Dragon Age: Inquisition – twórcy o poprawionym systemie dialogowym i innych nowościach

Ender, 19 lipca 2013, 20:10

Podczas konwentu PAX Australia, twórcy Dragon Age: Inquisition przekazali kolejną porcję nowych informacji związanych z grą. Opowiedzieli między innymi o udoskonalonym systemie dialogowym, kształcie fabuły oraz sposobie eksploracji świata.

Shadowrun Returns – sporo nowych informacji
Shadowrun Returns – sporo nowych informacji

luckie, 5 lutego 2013, 13:13

W najnowszym numerze czasopisma Game Informer pojawił się artykuł na temat Shadowrun Returns. Zawiera on nowe informacje dotyczące fabuły gry i mechaniki rozgrywki, a także obrazki koncepcyjne.