Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 27 lutego 2020, 18:16

Fallout 76: Wastelanders – Bethesda omawia RPG-owy system dialogów

Firma Bethesda Softworks przybliżyła graczom RPG-owy system dialogów, który zostanie wprowadzony do gry Fallout 76 wraz z dużą aktualizacją Wastelanders. Wygląda na to, że rozmowy z NPC będą prezentować się lepiej niż dyskusje, które toczyliśmy w Falloucie 4.

W SKRÓCIE:
  1. aktualizacja Wastelanders wprowadzi do gry Fallout 76 rozbudowany system dialogów
  2. podczas rozmów z NPC będziemy mieć podgląd pełnych kwestii wypowiadanych przez bohatera i możliwość przejrzenia historii konwersacji
  3. w trakcie zabawy nie zabraknie konieczności podejmowania decyzji, a do odblokowania niektórych linii dialogowych potrzebne będą statystyki na określonym poziomie.

Na nieco ponad miesiąc przed premierą Wastelanders, czyli dużej aktualizacji do gry Fallout 76, która wprowadzi między innymi od dawna oczekiwane ludzkie postacie neutralne, firma Bethesda Softworks postanowiła przybliżyć graczom system dialogów. Będzie on o tyle ważny, że w czekającej na nas przygodzie rozmowy mają odgrywać kluczową rolę.

Zacznijmy od tego, że w przeciwieństwie do Fallouta 4, tym razem otrzymamy podgląd pełnych kwestii wypowiadanych przez naszego bohatera. Ponadto twórcy pozwolą nam w każdej chwili spojrzeć na historię konwersacji (którą będzie można wyłączyć), zmieniać położenie kamery czy też pomijać konkretne kwestie wypowiadane przez naszych rozmówców.

Dzięki aktualizacji Wastelanders pustkowia Appallachii będą nieco mniej... puste. - Fallout 76: Wastelanders – Bethesda omawia RPG-owy system dialogów - wiadomość - 2020-02-27
Dzięki aktualizacji Wastelanders pustkowia Appallachii będą nieco mniej... puste.

Wprowadzenie do gry NPC otworzy przed nami zupełnie nowe (jak na standardy Fallouta 76) możliwości. W trakcie rozgrywki nie zabraknie na przykład konieczności podejmowania decyzji; w ten sposób nie tylko będziemy budować sojusze, lecz również odkryjemy alternatywne sposoby na rozwiązywanie określonych problemów. Nasze wybory zdeterminują również sposób, w jaki będą nas postrzegać Osadnicy lub Najeźdźcy, czyli reprezentanci dwóch zwaśnionych frakcji, które spróbują zasiedlić i podporządkować sobie Appallachię. Inna sprawa, że do wykorzystania niektórych linii dialogowych potrzebne będą statystyki na określonym poziomie, jak charyzma czy szczęście.

Co ciekawe, deweloperzy postanowili wziąć na warsztat również już obecnych w grze NPC (jak Rose czy MODUS), którzy doczekali się zupełnie nowych kwestii. Niemniej zlecane przez nie zadania pozostaną niezmienione w stosunku do pierwowzoru.

Agresywnie czy po dobroci? Problemy napotykane podczas nowej przygody będziemy rozwiązywać na różne sposoby. - Fallout 76: Wastelanders – Bethesda omawia RPG-owy system dialogów - wiadomość - 2020-02-27
Agresywnie czy po dobroci? Problemy napotykane podczas nowej przygody będziemy rozwiązywać na różne sposoby.

Aktualizacja Wastelanders 7 kwietnia zostanie udostępniona wszystkim posiadaczom Fallouta 76. Tego samego dnia omawiana produkcja zadebiutuje również na platformie Steam, o czym przeczytacie w naszej wcześniejszej wiadomości. Na koniec warto jeszcze dodać, że od dzisiaj do poniedziałku (tj. 2 marca) w grze Fallout 76 można zdobyć podwójną ilość doświadczenia za wszystkie aktywności, niezależnie od wybranego trybu rozgrywki.

  1. Oficjalna strona internetowa serii Fallout
  2. Poradnik do gry Fallout 76
  3. Wszystko o Fallout 76
  4. Recenzja gry Fallout 76 – zlepek wszystkiego i niczego

Krystian Pieniążek

Krystian Pieniążek

Współpracę z GRYOnline.pl rozpoczął w sierpniu 2016 roku. Pomimo że Encyklopedia Gier od początku jest jego oczkiem w głowie, pojawia się również w Newsroomie, a także w dziale Publicystyki. Doświadczenie zawodowe zdobywał na łamach nieistniejącego już serwisu, w którym przepracował niemal trzy lata. Ukończył Kulturoznawstwo na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Prowadzi własną firmę, biega, uprawia kolarstwo, kocha górskie wędrówki, jest fanem nu metalu, interesuje się kosmosem, a także oczywiście gra. Najlepiej czuje się w grach akcji z otwartym światem i RPG-ach, choć nie pogardzi dobrymi wyścigami czy strzelankami.

więcej