Night Dive Studios ujawniło wymagania sprzętowe nadchodzącego remake'u System Shocka. Komputery graczy, którzy zechcą zagrać w ten tytuł, będą musiały być wyposażone w co najmniej 8 GB pamięci RAM, a ich karty grafiki obsługiwać DirectX 11.
Maciej Kowalczyk
Informacja o wymaganiach sprzętowych pojawiła się dziś na stronie gry w serwisie Steam. Ujawniono zarówno minimalną specyfikację potrzebną do zagrania w System Shock Remake, jak i zalecaną, która pozwoli cieszyć się produkcją na najwyższych ustawieniach. Obydwie konfiguracje przedstawiono poniżej:

Przedstawione specyfikacje dla System Shock Remake są niemal identyczne z np. wymaganiami ostatniego Dooma. Minimalne konfiguracje sprzętowe są wręcz dokładnie takie same (nowy System Shock wymaga jednak tylko 2 GB wolnego miejsca na dysku – produkcja od id Software aż 55 GB), dlatego osoby, które były w stanie zagrać na swoim komputerze w Dooma, najprawdopodobniej będą mogły zrobić to również z nadchodzącą grą od Night Dive Studios.

System Shock Remake to tworzona przez Night Dive Studios, odświeżona wersja oryginalnego System Shocka z 1994 roku. Remake odtwarza warstwę fabularną pierwowzoru – ponownie przeniesiemy się więc na stację kosmiczną i wcielimy się w postać hakera walczącego ze sztuczną inteligencją zwaną Shodan. System Shock Remake pojawi się tylko na PC i XOne, a jego premiera zaplanowana jest na 2017 rok.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
1