System Shock – znamy wymagania sprzętowe remake'u
Night Dive Studios ujawniło wymagania sprzętowe nadchodzącego remake'u System Shocka. Komputery graczy, którzy zechcą zagrać w ten tytuł, będą musiały być wyposażone w co najmniej 8 GB pamięci RAM, a ich karty grafiki obsługiwać DirectX 11.
Maciej Kowalczyk
Informacja o wymaganiach sprzętowych pojawiła się dziś na stronie gry w serwisie Steam. Ujawniono zarówno minimalną specyfikację potrzebną do zagrania w System Shock Remake, jak i zalecaną, która pozwoli cieszyć się produkcją na najwyższych ustawieniach. Obydwie konfiguracje przedstawiono poniżej:

Minimalne wymagania sprzętowe:
- System operacyjny: Windows 7/8.1/10 (64-bitowy)
- Procesor: Intel Core i5-2400/AMD FX-8320 lub lepszy
- Pamięć RAM: 8 GB
- Karta grafiki: GeForce GTX 670 2GB/AMD Radeon HD 7870 2GB lub lepszy
- DirectX: Wersja 11
- Dysk twardy: 2 GB wolnego miejsca na dysku
Rekomendowane wymagania sprzętowe:
- System operacyjny: Windows 7/8.1/10 (64-bitowy)
- Procesor: Intel Core i7-3770/AMD FX-8350 lub lepszy
- Pamięć RAM: 16 GB
- Karta grafiki: GeForce GTX 970 4GB/AMD Radeon R9 290 4GB lub lepszy
- DirectX: Wersja 11
- Dysk twardy: 2 GB wolnego miejsca na dysku
Przedstawione specyfikacje dla System Shock Remake są niemal identyczne z np. wymaganiami ostatniego Dooma. Minimalne konfiguracje sprzętowe są wręcz dokładnie takie same (nowy System Shock wymaga jednak tylko 2 GB wolnego miejsca na dysku – produkcja od id Software aż 55 GB), dlatego osoby, które były w stanie zagrać na swoim komputerze w Dooma, najprawdopodobniej będą mogły zrobić to również z nadchodzącą grą od Night Dive Studios.

System Shock Remake to tworzona przez Night Dive Studios, odświeżona wersja oryginalnego System Shocka z 1994 roku. Remake odtwarza warstwę fabularną pierwowzoru – ponownie przeniesiemy się więc na stację kosmiczną i wcielimy się w postać hakera walczącego ze sztuczną inteligencją zwaną Shodan. System Shock Remake pojawi się tylko na PC i XOne, a jego premiera zaplanowana jest na 2017 rok.
Więcej:Twórcy Battlefield 6 ujawnili „magiczny” trik stojący za wydajnością gry. „Nie jesteśmy już na PS4”

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- wymagania sprzętowe
- Nightdive Studios
- System Shock (remake)
- PC
Komentarze czytelników
_Luke_ Legend

To demko spokojnie chodzi w 1900x1200 na moim c2d z radkiem hd6950 wiec z tymi wymaganiami to bez przesady. Generalnie bardzo mi sie podoba, jednak mam nadzieje, ze nie dojda do progu zbiorki, w ktorym wsadza do gry perki i skille....
zanonimizowany30338 Legend
Zagralem i sie zakochalem. Fenomenalny klimat!
Co do wymagan, mialem okazje zagrac na laptopie o ponizszej konfiguracji i wszystko dzialalo plynnie w rozdzielczosci 1366x768.
Intel Core i7-3630QM CPU 2.4GHz (up to 3.4GHz)
ATI Radeon HD7670M 2GB
6 GB RAM
Windows 10
Irek22 Legend

Już te 2/4 GB na grafikę wydaje się w tym przypadku za dużo, ale z tymi 8/16 GB RAM odlecieli, nomen omen, w kosmos. Po co, na co tyle RAMu w tej grze?! Jedyne "wytłumaczenie" jest takie, że optymalizacja będzie skopana...
zanonimizowany668163 Generał
Kanapeczka Ty jeszcze nie śpisz?
zanonimizowany1093317 Generał
i3 3170, gtx 750 ti, 8 gb ramu i działa to średnio. Niby jest płynnie (nie wiem ile klatek, ale jest odczuwalnie płynnie) ale gra troszeczkę przycina i czasem klatki trochę spadają w dół (jak się podchodzi do dymu). Oby do premiery się poprawiło.