Lara Croft: Relic Run, darmowy endless runner firmy Square Enix, przekroczył granicę 10 milionów pobrań. Z tej okazji twórcy postanowili udostępnić graczom dodatkową zawartość.
Firma Square Enix poinformowała, że Lara Croft: Relic Run – mobilna zręcznościówka o prawdopodobnie najpopularniejszej na świecie pani archeolog – od swej premiery w maju została pobrana aż 10 milionów razy. Z okazji tego sukcesu twórcy udostępnili graczom nową zawartość, dostępną już na urządzeniach z systemem iOS oraz Android. Posiadacze Windows Phone otrzymają aktualizację „wkrótce”.
Od teraz w Relic Run będziemy mogli zrobić użytek z potężnego miniguna oraz skutera śnieżnego, który wykorzystamy też w walce z yeti oraz pająkami śnieżnymi. Co jednak ważniejsze, odkryjemy nową lokację, Górską Przełęcz, i zmierzymy się lodowym demonem, który będzie blokował naszą drogę. Ponadto usprawniono samouczek i dodano jedną mapę kampanii z kolejnymi zadaniami i artefaktami.

Przypomnijmy, że Lara Croft: Relic Run zadebiutowała 26 maja na Androidzie, iOS oraz Windows Phone, w modelu darmowym z opcjonalnymi mikropłatnościami. Oczywiście fakt, że grę można pobrać bez opłat, to nie jedyna zaleta tej produkcji: ten klasyczny endless runner cechuje się naprawdę rozbudowanymi poziomami oraz wyjątkowo ładną oprawą graficzną. Elementy te sprawiły, że mobilna odsłona przygód pięknej pani archeolog została bardzo dobrze przyjęta, o czym świadczy nie tylko 10 milionów pobrań, ale i w większości pozytywne recenzje. Przypomnijmy jednak, że to nie jedyny „romans” głównej bohaterki serii Tomb Raider z urządzeniami mobilnymi – pod koniec sierpnia ukazała się także Lara Croft GO, czyli połączenie przygodówki z grą logiczną.
Gracze
0

Autor: Jakub Mirowski
Z GRYOnline.pl związany od 2012 roku: zahaczył o newsy, publicystykę, felietony, dział technologiczny i tvgry, obecnie specjalizuje się w ambitnych tematach. Napisał zarówno recenzje trzech odsłon serii FIFA, jak i artykuł o afrykańskiej lodówce low-tech. Poza GRYOnline.pl jego materiały na temat uchodźców, migracji oraz zmian klimatycznych publikowane były m.in. w Krytyce Politycznej, OKO.press i Nowej Europie Wschodniej. W kwestii gier jego zakres zainteresowań jest nieco węższy i ogranicza się do wszystkiego, co wyrzuci z siebie FromSoftware, co ciekawszych indyków i tytułów typowo imprezowych.