Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 3 lipca 2014, 10:14

autor: Adrian Werner

Studio Kabam stworzy mobilne adaptacje Władcy Pierścieni i Mad Maksa

Studio Kabam zakupiło od firmy Warner Bros. Interactive Enteratinment licencję pozwalającą na wyprodukowanie gier mobilnych opartych na kanwie filmowych serii Mad Max oraz Władca Pierścieni.

Znane głównie z mobilnych strategii studio Kabam poinformowało, że podpisało umowę z firmą Warner Bros. Interactive Enteratinment, na mocy której zespół będzie mógł stworzyć gry oparte na licencjach filmowych serii Władca Pierścieni i Mad Max.

Nie podano żadnych konkretów. Sądząc jednak po poprzednich produkcjach Kabam powinniśmy spodziewać się produkcji opartych na modelu darmowym z mikropłatnościami, które ukażą się zarówno na iOS, jak i Androida oraz pozwolą na wspólną zabawę posiadaczom obu tych platform.

Hobbit: Kingdoms of Middle-earth

Kabam wypuściło w zeszłym roku całkiem udaną strategię Hobbit: Kingdoms of Middle-earth, zgodnie z tytułem opartą na filmowym cyklu Hobbit. Produkcja okazała się sporym sukcesem i w ciągu pierwszych dwunastu miesięcy od premiery wygenerowała ponad 100 mln dolarów przychodu. Nic zatem dziwnego, że autorzy chcą rozwijać tę markę. Zakup licencji Władcy Pierścieni pozwoli im na pełne eksploatowanie niezwykle bogatego uniwersum jakim jest Śródziemie i tym samym usunie wcześniejsze ograniczenia, jakie nakładało posiadanie praw wyłączenie do Hobbita.

W przypadku licencji Mad Maksa spodziewamy się, że Kabam nie jest raczej zainteresowany klasyczną trylogią z Melem Gibsonem w roli głównej i zamiast tego zakupione prawa dotyczą zapewne nadchodzącej nowej odsłony serii, gdzie w tytułową rolę wcieli się Tom Hardy. Premiera tego filmu zaplanowana jest na 15 maja przyszłego roku, więc zapewne autorzy gry będą chcieli wypuścić swoje dzieło mniej więcej w tym samym terminie, aby skorzystać na kampanii promocyjnej reklamującej kinowy pierwowzór.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej