Studio Kabam stworzy mobilne adaptacje Władcy Pierścieni i Mad Maksa

Studio Kabam zakupiło od firmy Warner Bros. Interactive Enteratinment licencję pozwalającą na wyprodukowanie gier mobilnych opartych na kanwie filmowych serii Mad Max oraz Władca Pierścieni.

Adrian Werner

Znane głównie z mobilnych strategii studio Kabam poinformowało, że podpisało umowę z firmą Warner Bros. Interactive Enteratinment, na mocy której zespół będzie mógł stworzyć gry oparte na licencjach filmowych serii Władca Pierścieni i Mad Max.

Nie podano żadnych konkretów. Sądząc jednak po poprzednich produkcjach Kabam powinniśmy spodziewać się produkcji opartych na modelu darmowym z mikropłatnościami, które ukażą się zarówno na iOS, jak i Androida oraz pozwolą na wspólną zabawę posiadaczom obu tych platform.

Hobbit: Kingdoms of Middle-earth

Kabam wypuściło w zeszłym roku całkiem udaną strategię Hobbit: Kingdoms of Middle-earth, zgodnie z tytułem opartą na filmowym cyklu Hobbit. Produkcja okazała się sporym sukcesem i w ciągu pierwszych dwunastu miesięcy od premiery wygenerowała ponad 100 mln dolarów przychodu. Nic zatem dziwnego, że autorzy chcą rozwijać tę markę. Zakup licencji Władcy Pierścieni pozwoli im na pełne eksploatowanie niezwykle bogatego uniwersum jakim jest Śródziemie i tym samym usunie wcześniejsze ograniczenia, jakie nakładało posiadanie praw wyłączenie do Hobbita.

W przypadku licencji Mad Maksa spodziewamy się, że Kabam nie jest raczej zainteresowany klasyczną trylogią z Melem Gibsonem w roli głównej i zamiast tego zakupione prawa dotyczą zapewne nadchodzącej nowej odsłony serii, gdzie w tytułową rolę wcieli się Tom Hardy. Premiera tego filmu zaplanowana jest na 15 maja przyszłego roku, więc zapewne autorzy gry będą chcieli wypuścić swoje dzieło mniej więcej w tym samym terminie, aby skorzystać na kampanii promocyjnej reklamującej kinowy pierwowzór.

Podobało się?

1

Adrian Werner

Autor: Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

Mobilny Dungeon Keeper nie może być nazywany grą darmową - twierdzi ASA

Następny
Mobilny Dungeon Keeper nie może być nazywany grą darmową - twierdzi ASA

Zbaw nas ode zlego, Zacznijmy od nowa - weekendowe premiery filmowe

Poprzedni
Zbaw nas ode zlego, Zacznijmy od nowa - weekendowe premiery filmowe

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl