Star Wars: The Old Republic - jak wyglądać będzie system kompanów
W ostatnich miesiącach byliśmy regularnie raczeni nowymi porcjami aktualizacji na temat Star Wars: The Old Republic. Ludzie z Bioware ani myślą zwalniać tempa, w jakim nowe informacje wypływają z ich studia. Tym razem dowiedzieliśmy się jak wyglądać będzie sprawa kompanów, czyli kontrolowanych przez komputer postaci, które będą nam towarzyszyły w zabawie.
W ostatnich miesiącach byliśmy regularnie raczeni nowymi porcjami aktualizacji na temat Star Wars: The Old Republic. Ludzie z Bioware ani myślą zwalniać tempa, w jakim nowe informacje wypływają z ich studia. Tym razem dowiedzieliśmy się jak wyglądać będzie sprawa kompanów, czyli kontrolowanych przez komputer postaci, które będą nam towarzyszyły w zabawie.

Qyzen Fess - jeden z kompanów dostępnych w grze.
Filmowa saga Gwiezdnych Wojen przyzwyczaiła nas do tego, że bohaterowie rzadko są sami. Han Solo miał Chewbaccę, a Luke biegał z R2-D2. Bioware celuje w stworzenie idealnej gry dla fanów cyklu, nie mogło zatem zabraknąć również tego elementu, zwłaszcza, że w poprzednich grach tego studia nie trudno było o barwnych członków drużyny. Kompani będą nam towarzyszyć w epickich przygodach, ich umiejętności wzmacniać mają nasze zdolności i negować słabości. Co więcej, zaoferowane nam zostaną bogate interakcje fabularne z tymi postaciami.
Niektórzy dołączą do nas z czystej chciwości, inni będą kierować się bardziej szlachetnymi pobudkami. Reagować będą na wydarzenia oraz nasze decyzje. Relacje z nimi mają być bogate i wielowarstwowe. Zależnie od naszych poczynań kompan może stać się moralnym drogowskazem, przyjacielem, a nawet obiektem uczuć romantycznych. Niektórych nakłonimy do poddania się jasnej stronie Mocy, podczas gdy innych popchniemy w objęcia ciemniej strony Mocy. Możliwe jest nawet, że niektórzy towarzysze ostatecznie przeistoczą się w naszych wrogów.

T7 to propozycja dla tych, którzy wolą kompana w stylu R2-D2.
Pierwszy towarzysz dołączy do nas wcześnie w grze. Wraz z postępami nasza wesoła kompania będzie coraz liczniejsza (choć na konkretną misję nie będziemy mogli zabrać wszystkich członków drużyny). Każda z takich postaci zaoferuje nam dodatkowe questy, sprzęt oraz bonusy do charakterystyk. Podczas walki towarzysze zrobią użytek z własnych zdolności. Oczywiście również ich statystyki będą ulegały ulepszeniom wraz ze zdobywaniem punktów doświadczenia.
Dodatkowo na oficjalnej stronie pojawił się zestaw screenów i nowy filmik. Ten drugi ukazuje możliwości Wojownika Sith – jednej z klas, które udostępnione zostaną graczom.


GRYOnline
Gracze
Steam
- BioWare
- EA / Electronic Arts
- PC
Komentarze czytelników
Fett Legend

Mastyl - widzę kilka rozwiązań
1. Stałe zestawy umiejętności/charakteru kompanów + generowane imiona (jak pomocnicy w Diablo II)
2. Zasada wspólnych znajomych
3. Wyłączanie kompanów w trybie co-op
Zdenio Generał

@up - Niestety nie (a może i stety). Imiona nie będą generowane losowo, bo każdy towarzysz ma swoją własną historię - biografię Vette, towarzyszki Sith Warriora możemy już przeczytać na oficjalnej stronie.
zanonimizowany490322 Chorąży
Każda z takich postaci zaoferuje nam dodatkowe questy, sprzęt oraz bonusy do charakterystyk.
A nie statystyk? :P
Naprawdę czuć kotora bardzo mocno. To będzie wielki hicior ;)
Irek22 Legend

Zgadzam się. Bardzo czuć KotORa w TORze :) Myślę, że (stety niestety) tym samym można skończyć marzyć o KotORze 3.