Sniper: Ghost Warrior ze wsparciem Steamworks
Okazuje się, że kolejną, po Kane & Lynch 2, grą robiącą użytek z narzędzi Steamworks jest strzelanina Sniper: Ghost Warrior, wyprodukowana przez polską firmę City Interactive.
Okazuje się, że kolejną, po Kane & Lynch 2, grą robiącą użytek z narzędzi Steamworks jest strzelanina Sniper: Ghost Warrior, wyprodukowana przez polską firmę City Interactive. Dowiedzieliśmy się o tym, instalując finalną wersję gry podesłaną nam przez developera.
System Steamworks zapewnia stabilne oraz łatwe w użyciu rozwiązania obsługujące multiplayer oraz dystrybucję materiałów DLC. Oferuje również własne rozwiązania anty-pirackie. Wymaga przy tym powiązania z kontem na serwisie Steam.
Dodatkowo, przyszli nabywcy przygód Snipera będą mogli bezproblemowo zmienić w ramach Steama język gry z polskiego na angielski.
Sniper: Ghost Warrior zadebiutuje na rodzimym rynku w najbliższy piątek, czyli 25 czerwca (ceny wersji - PC: 79,99 zł, Xbox 360: 119,99 zł) . Produkcja będzie dostępna nie tylko w wersji na PC, ale również na Xboksa 360. Więcej na jej temat powie Wam nasza Encyklopedia, a także dwa filmy z cyklu „Gramy!”.

GRYOnline
Gracze
Steam
- CI Games / City Interactive
- PC
Komentarze czytelników
zanonimizowany717872 Pretorianin
Jak chcesz pisać takie rzeczy to chociaż pisz poprawnie bo robisz z siebie barana:P
Kam66 Centurion
FIlip550 ja właśnie napisałem że steam to NIE śmieć.
Koktajl Mrozacy Mozg Legend

osiem - ja sie smieje z tych wyzej :D
zanonimizowany717872 Pretorianin
Damn. SORRY:-/ Głupio mi, że nie zczaiłem. Zwracam honor i takie tam;)
awink Junior
Kupiłem grę "Sniper Ghost Warrior" i przez STEAM oddałem do sklepu. Oddaję każdą grę która wymaga łącza internetowego (aktywacja przez internet, itp.) a przy kupnie tego nie zauważę.
1) Mija tydzień, miesiąc, firma się zwija, i wszyscy użytkownicy którzy mają takie gry mogą je sobie wyrzucić do śmietnika.
(obecna firma EA nie wspiera starszych swoich programów pomimo że na stronie zapewnia o pełnym wsparciu)
2) Czy to jest normalne że "inne wydania" gier sprawiają mniej problemów co oryginały. (chociaż jeśli menadżerowie firmy robią dla kogoś "krecią robotę" to wszystko jest logiczne)