Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 28 września 2022, 19:09

Skull and Bones opóźnione prawie na ostatniej prostej

Ubisoft nie da nam zagrać w Skull and Bones w tym roku, by pozwolić twórcom na dopracowanie gry (oraz zorganizowanie otwartych beta-testów niejako w ramach zadośćuczynienia).

Źródło fot. Ubisoft.
i

Skull and Bones jednak nie ukaże się 8 listopada. Firma Ubisoft skorygowała datę premiery swojego pirackiego sandboxa, uzasadniając tę decyzję koniecznością dokonania ostatnich szlifów i poprawek „balansu” rozgrywki przez zespół odpowiedzialny za produkcję nowej marki firmy.

Ogłoszenie na oficjalnej stronie francuskiego wydawcy zdradza też nową datę debiutu, wyznaczoną na 9 marca 2023 roku. Innymi słowy, Skull and Bones trafi na rynek cztery miesiące później, niż podawano jeszcze w trakcie ostatniej edycji prezentacji Ubisoft Forward, która odbyła się 10 września.

Na pocieszenie Ubisoft zapowiedział, że w „bliskiej przyszłości” pozwoli graczom na sprawdzenie swojej nowej gry w ramach otwartej bety. Więcej szczegółów na ten temat poznamy wkrótce poprzez konta wydawcy w mediach społecznościowych.

Grze Skull and Bones nie są obce opóźnienia, według plotek wynikające z licznych problemów w trakcie produkcji. Najwyraźniej nawet teraz, gdy tytuł zdaje się wychodzić na ostatnią prostą, deweloperzy wciąż nie uporali się ze wszystkimi wyzwaniami.

Co ciekawe, opóźnienie ogłoszono – jak zdradził Tom Henderson na Twitterze – zaledwie dzień przed pokazem dla mediów, w ramach którego dziennikarze będą mogli sami zagrać w Skull and Bones. Możemy tylko zgadywać, czy ma to jakiś związek z obsuwą, czy też chodzi raczej o konkurencję ze strony nowych odsłon serii God of War i Call of Duty?

Jakub Błażewicz

Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

więcej