Sith Marauder – drzewo Rage

Opis talentów z drzewa Rage dla Sith Maraudera.

Mateusz Kądziołka

Sith Marauder – drzewo Rage - ilustracja #1

Drzewo Rage

Poziom pierwszy:

Ravager (2 pkt.) – redukuje cooldowny Ravage o 1,5 s/pkt i Force Choke o 5 s/pkt.

Insight (3 pkt.) – zwiększa szansę na uderzenie krytyczne wszystkich umiejętności wykorzystujących Moc o 2%/pkt.

Stagger (2 pkt.) – zwiększa czas trwania unieruchomienia spowodowanego Force Charge o 0,5 s/pkt.

Poziom drugi:

Payback (2 pkt.) – Unleash ma 50%/pkt szansy na uleczenie gracza wartością równą 10% jest maksymalnego zdrowia.

Force Aclarity (2 pkt.) – redukuje cooldown wszystkich ataków wykorzystujących Moc o 1,5 s/pkt, gdy forma Shii-Cho jest aktywna.

Enraged Scream (1 pkt) – redukuje koszt użycia Force Scream o 1 punkt rage, gdy forma Shii-Cho jest aktywna.

Brutality (2 pkt.) – zwiększa szansę na uderzenie krytyczne Vicious Slash o 7,5%/pkt.

Poziom trzeci:

Saber Strength (2 pkt.) – zwiększa obrażenia zadawane umiejętnościami Vicious Slash i Obliterate o 3%/pkt.

Obliterate (1 pkt) – postać gracza skacze do przeciwnika, zadając mu obrażenia od broni. Uderza dwoma broniami, jeśli ma wyekwipowane dwa miecze świetlne.

Strangulate (2pkt.) – redukuje pushback podczas podtrzymywania Force Choke o 50%/pkt.

Poziom czwarty:

Relentless Fury (2 pkt.) – daje 5 punktów Fury, gdy Predation się kończy.

Dominate (2 pkt.) – Force Charge i Obliterate mają 50%/pkt szansy na sprawienie, by następny Smash użyty w ciągu 15 s zadał obrażenia krytyczne.

Shockwave (2 pkt.) – każde ticknięcie Force Choke i Force Crush daje graczowi buff Shockwave, który zwiększa obrażenia zadane przez Smash o 12,5%/pkt. Efekt kumuluje się do 4 razy.

Unbreakable Rage (1 pkt) – Ravage nie może zostać przerwany.

Poziom piąty:

Gravity (1 pkt) – redukuje koszt wszystkich efektów spowalniających o 1.

Interceptor (2 pkt.) – zwiększa szybkość poruszania się o 20%/pkt na 5 s po użyciu Obliterate.

Shii-Cho Mastery (2 pkt.) – gdy forma Shii-Cho jest aktywna, ataki gracza ignorują 10%/pkt pancerza przeciwnika.

Poziom szósty:

Dark Resonance (3 pkt.) – zwiększa obrażenia od trafień krytycznych o 10%/pkt wszystkim umiejętnościom wykorzystującym Moc.

Undying (2 pkt.) – zwiększa redukcję obrażeń o 1%/pkt. Dodatkowo redukuje cooldown Undying Rage o 15 s/pkt.

Poziom siódmy:

Force Crush (1 pkt) – stopniowo spowalnia cel od 60% do 10% szybkości przez 5 s i zadaje obrażenia kinetyczne co sekundę. Na koniec cel otrzymuje dodatkowe obrażenia kinetyczne.

Star Wars: The Old Republic

Star Wars: The Old Republic

PC
po premierze

Data wydania: 20 grudnia 2011

Informacje o Grze
8.3

GRYOnline

8.3

Gracze

9.0

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

1

Demo Fight Night Champion na początku lutego

Następny
Demo Fight Night Champion na początku lutego

Jedi Guardian – drzewo Defense

Poprzedni
Jedi Guardian – drzewo Defense

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl