Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 24 stycznia 2011, 10:58

autor: Mateusz Kądziołka

Sith Juggernaut – drzewo Vengeance

Opis talentów z drzewa Vengeance dla Sith Juggernauta.

Sith Juggernaut – drzewo Vengeance - ilustracja #1

Drzewko Vengeance

Poziom pierwszy:

Single Saber Mastery (3 pkt.) – zwiększa obrażenia o 2%/pkt, gdy formy Shien lub Shii-Cho są aktywne.

Decimate (3 pkt.) – zwiększa obrażenia zadawane przez Smash o 10%/pkt i obniża cooldown tej umiejętności o 1 s.

Improved Sundering Assault (2 pkt.) – Sundering Assault ma 50%/pkt szansy na założenie jednego dodatkowego ładunku redukcji pancerza.

Poziom drugi:

Accuracy (3 pkt.) – zwiększa celność ataków o 1%/pkt.

Dreadnaught (2 pkt.) – zwiększa Siłę o 3%/pkt.

Unyielding (2 pkt.) – generuje dodatkowe 2/pkt ładunki rage, gdy jesteśmy ogłuszeni, uśpieni lub przewróceni.

Poziom trzeci:

Draining Scream (2 pkt.) – Force Scream ma 50%/pkt szansy na zadanie obrażeń od oparzeń w ciągu 6 s.

Shien Form (1 pkt) – gracz wchodzi w ofensywną formę władania mieczem świetlnym. Zadawane obrażenia wzrastają o 6%. Wszystkie ataki wykorzystujące rage będą odnawiać 1 rage, gdy zostaną użyte. Dodatkowo, otrzymanie obrażeń spowoduje wygenerowanie 1 punktu focus, ale efekt ten pojawia się tylko raz na 6 s.

Unstoppable (2 pkt.) – Force Charge ma 50%/pkt szansy na wywołanie Unstoppable, redukując otrzymywane obrażenia o 20% i zapewniając niewrażliwość na interrupty oraz CC przez 4 s.

Pooled Hatred (2 pkt.) – kiedy dostaniemy CC, otrzymujemy 5%/pkt bonusu do umiejętności, która kosztuje rage. Efekt ten kumuluje się do 5 razy i trwa 10 s.

Poziom czwarty:

Deadly Reprisal (1 pkt) – generuje 1 dodatkowy punkt rage, gdy otrzymujemy obrażenia od AOE i forma Shien jest aktywna.

Vengeance (3 pkt.) – redukuje cooldown na Impale o 2 s/pkt i na Force Scream o 1 s/pkt.

Ruin (1 pkt.) – Smash nie wymaga rage.

Poziom piąty:

Savagery (2 pkt.) – Impale i Shatter mają 50%/pkt szansy na zwiększenie o 60% prawdopodobieństwa uderzenia krytycznego umiejętności Force Scream i Vicious Throw przez 9 s.

Impale (1 pkt) – przebija przeciwnika, zadając mu obrażenia od broni.

Eviscerate (2 pkt.) – Impale ma 50%/pkt szansy na sprawienie, że cel będzie krwawić i otrzymywać obrażenia przez 6 s.

Huddle (2 pkt.) – zwiększa Endurance o 2%/pkt. Dodatkowo, Intercede ma 50% szansy na zaaplikowanie swojego efektu na postaci gracza.

Poziom szósty:

Rampage (3 pkt.) – Impale i Shatter mają 10%/pkt szansy na wyzerowanie cooldownu Ravage. Efekt ten nie może pojawić się częściej niż raz na 15 s. Każda ranga poza pierwszą redukuje ten limit o 3 s.

Deafening Defense (2 pkt.) – redukuje otrzymywane obrażenia o 2%/pkt. Dodatkowo redukuje cooldown umiejętności Intimidating Roar o 7,5 s/pkt.

Poziom siódmy:

Shatter (1 pkt) – kieruje Moc do miecza świetlnego i uderza cel dotknięty Sundering Assault obrażeniami typu internal. Zadaje dodatkowe obrażenia typu internal przez 12 s.