Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 24 stycznia 2011, 10:58

autor: Mateusz Kądziołka

Sith Juggernaut – drzewo Rage

Opis talentów z drzewa Rage dla Sith Juggernauta.

Sith Juggernaut – drzewo Rage - ilustracja #1

Drzewo Rage

Poziom pierwszy:

Ravager (2 pkt.) – redukuje cooldowny Ravage o 1,5 s/pkt i Force Choke o 5 s/pkt.

Malice (3 pkt.) – zwiększa szansę na uderzenie krytyczne wszystkich umiejętności wykorzystujących Moc o 2%/pkt.

Stagger (2 pkt.) – zwiększa czas trwania unieruchomienia spowodowanego Force Charge o 0,5 s/pkt.

Poziom drugi:

Payback (2 pkt.) – Unleash ma 50%/pkt szansy na uleczenie gracza wartością równą 10% jest maksymalnego zdrowia.

Force Alacrity (2 pkt.) – redukuje cooldown wszystkich ataków wykorzystujących Moc o 1,5 s/pkt, gdy forma Shii-Cho jest aktywna.

Endless Rage (1 pkt) – postać generuje 1 punkt rage, gdy forma Shii-Cho jest aktywna i zostajemy zaatakowani. Efekt nie może wystąpić częściej niż raz na 6 s.

Brutality (2 pkt.) – zwiększa szansę na uderzenie krytyczne Vicious Slash o 7,5%/pkt.

Poziom trzeci:

Saber Strength (2 pkt.) – zwiększa obrażenia zadawane umiejętnościami Vicious Slash i Obliterate o 3%/pkt.

Obliterate (1 pkt) – postać gracza skacze do przeciwnika, zadając mu obrażenia od broni. Uderza dwoma broniami, jeśli ma wyekwipowane dwa miecze świetlne.

Strangulate (2pkt.) – redukuje pushback podczas podtrzymywania Force Choke o 50%/pkt.

Poziom czwarty:

Relentless (2 pkt.) – Enrage automatycznie dodaje 1/pkt dodatkowy punkt rage.

Dominate (2 pkt.) – Force Charge i Obliterate mają 50%/pkt szansy na sprawienie, by następny Smash użyty w ciągu 15 s zadał obrażenia krytyczne.

Shockwave (2 pkt.) – każde ticknięcie Force Choke i Force Crush daje graczowi buff Shockwave, który zwiększa obrażenia zadane przez Smash o 12,5%/pkt. Efekt kumuluje się do 4 razy.

Unbreakable Rage (1 pkt) – Ravage nie może zostać przerwany.

Poziom piąty:

Gravity (1 pkt) – redukuje koszt wszystkich efektów spowalniających o 1.

Interceptor (2 pkt.) – zwiększa szybkość poruszania się o 20%/pkt na 5 s po użyciu Obliterate.

Shii-Cho Mastery (2 pkt.) – gdy forma Shii-Cho jest aktywna, ataki gracza ignorują 10%/pkt pancerza przeciwnika.

Poziom szósty:

Dark Resonance (3 pkt.) – zwiększa obrażenia od trafień krytycznych o 10%/pkt wszystkim umiejętnościom wykorzystującym Moc.

Sundering Throw (2 pkt.) – zmniejsza cooldown Saber Throw o 2,5 s/pkt i sprawia, że Saber Throw aplikuje 1/pkt ładunek redukcji pancerza.

Poziom siódmy:

Force Crush (1 pkt) – stopniowo spowalnia cel od 60% do 10% szybkości przez 5 s i zadaje obrażenia kinetyczne co sekundę. Na koniec cel otrzymuje dodatkowe obrażenia kinetyczne.