Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 3 lipca 2022, 07:48

autor: Adrian Werner

Scenarzystka Deus Ex i Strażników Galaktyki przechodzi do BioWare

Odpowiedzialna za fabuły Marvel's Guardians of the Galaxy oraz najnowszych odsłon cyklu Deus Ex Mary DeMarle opuściła zespół Eidos Montreal i dołączyła do studia BioWare.

Do studia BioWare dołączyła Mary DeMarle, czyli scenarzystka takich gier jak Marvel's Guardians of the Galaxy. Deus Ex: Human Revolution czy Deus Ex: Mankind Divided. Na razie nie wiadomo, nad jakimi projektami będzie pracowała. Studio obecnie tworzy m.in. Dragon Age: Dreadwolf oraz piątą część Mass Effect.

Zwłaszcza zaangażowanie scenarzystki w drugi z tych projektów byłoby ciekawe, gdyż Marvel's Guardians of the Galaxy było chwalone jako gra idealnie skrojona pod gusta fanów tego cyklu.

Warto zwrócić uwagę na fakt, że DeMarle opuściła studio Eidos Montreal po tym, jak zostało ono przejęte przez grupę Embracer. Nowy właściciel poinformował już, że zamierza dalej rozwijać markę Deus Ex.

Kariera Mary DeMarle

Mary DeMarle to weteranka branży, która ma prawie ćwierć wieku doświadczenia w tworzeniu fabuł gier.

  1. Karierę rozpoczęła w 1998 roku, dołączając do studia Presto, gdzie opracowała scenariusz Myst III: Exile.
  2. Potem jako freelancerka napisała scenariusze Homeworld 2 oraz Myst IV: Revelation.
  3. W 2007 roku dołączyła do studia Eidos Montreal, gdzie opracowała fabuły wszystkich współczesnych odsłon cyklu Deus Ex, poczynając od Deus Ex: Human Revolution, przez Deus Ex: The Fall i Deus Ex GO, aż po Deus Ex: Mankind Divided.
  4. Jej ostatnim projektem w Eidos Montreal było Marvel's Guardians of the Galaxy.
  5. Wraz z początkiem lipca podjęła pracę w BioWare.
  1. Recenzja Marvel's Guardians of the Galaxy – nieprędko zagracie w lepszego Mass Effecta
  2. Guardians of the Galaxy - poradnik do gry
  3. Recenzja gry Deus Ex: Rozłam ludzkości
  4. Deus Ex: Rozłam Ludzkości - poradnik do gry
  5. Wielki powrót legendy - recenzja gry Deus Ex: Bunt ludzkości

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej