Włoskie firmy Adventure Productions oraz 10th Art Studio przedstawiły pierwsze szczegółowe informacje na temat gry przygodowej Audere Semper. Pecetowa produkcja, w której z pozoru zwyczajny dzień zamieni się w historię pełną intryg, ukaże się w sprzedaży w październiku 2009 roku.
Włoskie firmy Adventure Productions oraz 10th Art Studio przedstawiły pierwsze szczegółowe informacje na temat gry przygodowej Audere Semper. Pecetowa produkcja, w której z pozoru zwyczajny dzień zamieni się w historię pełną intryg, ukaże się w sprzedaży w październiku 2009 roku.
W Audere Semper wcielimy się w postać rzymianki Elisy Flavi, studentki dziennikarstwa i początkującej redaktorki. Jej życie nabierze tempa w chwili otrzymania zakodowanej wiadomości, którą Elisa pragnie oczywiście odszyfrować. Już jedna z pierwszych prób kończy się sukcesem, otwierając przed bohaterką świat zbrodni i tajemnic. Ich rozwikłanie będzie zależeć od wielu czynników, m.in. od tego, czy Elisie uda się przezwyciężyć własne lęki.
Na potrzeby Audere Semper deweloperzy z 10th Art Studio przygotowali 35 lokacji (w tym najważniejsze budynki i obszary Wiecznego Miasta) oraz nakreślili charaktery 20 postaci pełniących mniejsze lub większe role w całej historii. Rozgrywka ma się odznaczać kilkoma oryginalnymi rozwiązaniami. Jednym z nich będzie dziennik Elisy, w którym zamieści ona notki oraz zasłyszane informacje o ważnym według niej znaczeniu. Gracz będzie mógł z nich nieustannie korzystać – m.in. w trakcie rozmów z NPC, co wpłynie w pozytywny sposób na rozwój historii.
Rozgrywka zostanie wzbogacona o kilkanaście renderowanych przerywników ukazujących postępy w rozwikłaniu głównej intrygi, a także 60 minut oryginalnej ścieżki dźwiękowej. Z informacji ujawnionych przez Adventure Productions wynika, że główny wątek powinien zapewnić około piętnastu godzin rozrywki.
Wśród opublikowanych materiałów na temat gry znalazł się pierwszy zwiastun produkcji. Znajdziecie go m.in. na łamach oficjalnego serwisu poświęconego grze.
Więcej:Icewind Dale 2 było solidną kontynuacją bez błysku. Z perspektywy czasu okazuje się kapitalnym RPG
0

Autor: Piotr Doroń
Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.