ReCore, czyli najnowsze dzieło Keijiego Inafune (autora kultowego Mega Mana), prezentowało przyzwoity, aczkolwiek nie najwyższy poziom. Czy funkcjonująca jeszcze w sferze plotek wersja Definitive Edition mogłaby naprawić sytuację?
ReCore zadebiutowało we wrześniu zeszłego roku na komputerach osobistych i konsolach Xbox One, zdobywając przyzwoite oceny i przychylne opinie graczy. Śmiało można jednak stwierdzić, że bynajmniej nie było to szczytowe osiągnięcie Keijiego Inafune, czyli autora kultowej serii Mega Man. Jak się okazuje, istnieje szansa na to, że pozycja doczeka się wersji Definitive Edition – redaktor serwisu Indian Noob donosi bowiem, powołując się na wiarygodne, bliskie sobie źródło, że Microsoft i studio Comcept przygotowują się do oficjalnej zapowiedzi tej pozycji, która miałaby trafić na Xboksa One. Kiedy premiera? Podobno niebawem, bo 29 sierpnia bieżącego roku.

Lista atrakcji przygotowanych przez deweloperów na okoliczność ponownego wydania tej pozycji obejmuje podobno wsparcie dla HDR, poprawioną oprawę graficzną, dodatkową misję (o której nie wiadomo nic, poza tytułem – Eye of Obsidian) oraz nowego corebota, czyli T8NK, którego możecie zobaczyć na poniższym zrzucie ekranu.

Warto jednak pamiętać, że powyższe rewelacje wciąż nie zostały oficjalnie potwierdzone. Niemniej na twitterowym profilu gry pojawił się enigmatyczny komunikat, w którym twórcy informują, że 20 sierpnia będą mieli dla nas pewne ogłoszenia. Coś zatem jest na rzeczy, toteż fani marki oraz gracze noszący się z zamiarem zakupu omawianego tytułu powinni trzymać rękę na pulsie.
Więcej:Rockstar mógł dostarczyć ostateczny dowód na to, że trzeci trailer GTA 6 jest tuż za rogiem
 
GRYOnline
Gracze
OpenCritic
2

Autor: Krystian Pieniążek
Współpracę z GRYOnline.pl rozpoczął w sierpniu 2016 roku. Pomimo że Encyklopedia Gier od początku jest jego oczkiem w głowie, pojawia się również w Newsroomie, a także w dziale Publicystyki. Doświadczenie zawodowe zdobywał na łamach nieistniejącego już serwisu, w którym przepracował niemal trzy lata. Ukończył Kulturoznawstwo na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Prowadzi własną firmę, biega, uprawia kolarstwo, kocha górskie wędrówki, jest fanem nu metalu, interesuje się kosmosem, a także oczywiście gra. Najlepiej czuje się w grach akcji z otwartym światem i RPG-ach, choć nie pogardzi dobrymi wyścigami czy strzelankami.