LEGO Horizon Adventures pojawi się na PlayStation 5 z piękną grafiką, a to dzięki Unreal Engine 5 i Ray Tracingowi.
Nowa przygoda w uniwersum Horizon będzie miała formę klocków w grze LEGO Horizon Adventures. Zapowiedź tytułu miała miejsce na tegorocznym Summer Game Fest. Sony i Guerilla Studios nawiązały współpracę z LEGO, która zaowocowała stworzeniem LEGO Horizon Adventures oraz wypuszczeniem fizycznych zestawów klocków z uniwersum Aloy. Przedstawienie historii z Horizon: Zero Dawn w humorystycznym świecie LEGO nie oznacza jednak, że gra nie będzie prezentować się ładnie na najnowszej konsoli Sony.
Gry z serii Horizon znane są z pięknej grafiki. Oddział LEGO otwarcie komunikuje, że będzie to ważny element ich nadchodzącej produkcji. W wywiadzie dla serwisu Tweakers, James Windeler, dyrektor ds. narracji w Guerilla Games ujawnił, że LEGO Horizon Adventures w wersji na konsolę PlayStation 5 bazuje na silniku Unreal Engine 5 oraz wykorzystuje technologię ray tracing.

Gra będzie oferować dwa tryby graficzne, co jest typową opcją dla PlayStation 5.
Od czasu zapowiedzi tytułu pojawiło się wiele informacji na temat LEGO Horizon Adventures. Guerilla Games nie opowie historii z Horizon: Zero Dawn w dokładnie w takiej formie, jak pierwotny tytuł. Zamiast tego zinterpretuje ją na swój sposób i przedstawi w zrelaksowany oraz zabawny sposób, znany z innych gier LEGO. Tytuł zaoferuje również tryb współpracy dla dwóch graczy, który będzie obsługiwał funkcję crossplatform.
Premiera LEGO Horizon Adventures planowana jest na końcówkę 2024 roku. Gra trafi na konsole PS5, Nintendo Switch oraz na komputery osobiste. Opcje graficzne przedstawione w artykule dotyczą jedynie wersji na PlayStation 5.

Autor: Andrzej Krzemiński
Do GRYOnline.pl dołączył w maju 2024 roku, rozpoczynając swoją przygodę z profesjonalnym pisaniem w dziale technologicznym. Jest miłośnikiem eksperymentalnego hip-hopu oraz książek psychologicznych i filozoficznych, które kolekcjonuje. W wieku 7 lat kuzyn wprowadził go w świat gier i od tego czasu nie może się od nich oderwać. W przeszłości spędzał długie godziny na grach multiplayer, takich jak League of Legends, Valorant i Rainbow Six: Siege. Obecnie skupia się na strategiach, produkcjach indie i j-RPG. Jest największym fanem japońskich gier, w szczególności twórczości studia Atlus z serią gier Persona na czele oraz gry Nier: Automata. W tym roku planuje rozpocząć studia na Uniwersytecie Jagiellońskim.