Wiadomość gry 4 grudnia 2015, 05:36

autor: Adrian Werner

Quantum Break na nowym zwiastunie

Studio Remedy Entertainment wykorzystało imprezę The Game Awards do zaprezentowania świeżego zwiastuna z Quantum Break, czyli strzelanki, która zapowiada się na jeden z najważniejszych tytułów, jakie w przyszłym roku trafią na Xboksa One.

Impreza The Game Awards tradycyjnie stała się miejscem publikacji wielu nowych zwiastunów nadchodzących gier. Wśród nich znalazło się Quantum Break, czyli nowa strzelanka studia Remedy, znanego z gry Alan Wake oraz serii Max Payne. Filmik trwa minutę i koncentruje się na fabularnej stronie projektu.

Przypomnijmy, że Quantum Break opowie o skutkach nieudanego eksperymentu naukowego, w wyniku którego trójka bohaterów zyska moce manipulowania czasem. Historia będzie opowiadana zarówno poprzez sekwencje podczas rozgrywki, jak i filmiki z aktorami, które zostaną tak dobrane, aby oddawać decyzje graczy w trakcie kampanii. Pod względem mechanizmów rozgrywki otrzymamy klasyczną trzecioosobową strzelankę. Zabawę urozmaicą nadnaturalne zdolności postaci oraz pojawiające się na mapach anomalie czasoprzestrzenne, zwiększające nieprzewidywalność pól bitewnych.

Przypomnijmy, że premiera Quantum Break ma nastąpić 5 kwietnia przyszłego roku. Produkcja zmierza obecnie wyłącznie na konsolę Xbox One. Ostatnio pojawiły się jednak doniesienia, że twórcy gry chcą opracować także wersję pecetową. Wszystko zależeć będzie od decyzji wydawcy, czyli firmy Microsoft.

1. Widzieliśmy Quantum Break - graj w to, co oglądasz, oglądaj to, w co grasz
  2. Oficjalna strona internetowa gry Quantum Break

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.