Koncern Philips podał do wiadomości, że na mocy umowy podpisanej przezeń ze studiem id Software, będzie on uprawniony do dostarczenia graczom specjalnej modyfikacji dla FPS-a Quake 4. Nakładka ta pozwoli użytkownikom cieszyć się nowoczesną technologią Ambient Intelligent Environment (amBX), multimedialnym patentem, którego możliwości zaprezentowano ostatnio z sukcesem podczas sierpniowego konwentu
Marek Grochowski
Koncern Philips podał do wiadomości, że na mocy umowy podpisanej przezeń ze studiem id Software, będzie on uprawniony do dostarczenia graczom specjalnej modyfikacji dla FPS-a Quake 4. Nakładka ta pozwoli użytkownikom cieszyć się nowoczesną technologią Ambient Intelligent Environment (amBX), multimedialnym patentem, którego możliwości zaprezentowano ostatnio z sukcesem podczas sierpniowego konwentu QuakeCon.
Dzięki połączeniu shootera z nowym programem fani FPS-ów będą mogli odczuć na własnej skórze, jak wykonywane przez ich postacie skoki, biegi i inne czynności przełożą się na podmuchy wiatru z wentylatorów marki Philips; oddawane strzały zostaną odzwierciedlone jako dynamiczne zmiany oświetlenia, a prezentowane w grze eksplozje spowodują wstrząsy wykorzystywanych do gry kontrolerów. Wszystko to przyczyni się w szczególności do spotęgowania wrażeń płynących z obcowania z quake’owym trybem multiplayer.
Mod powstały na potrzeby strzelanki jest już dostępny w ramach beta-testów. Chętni do jego sprawdzenia, przed pobraniem pliku, powinni zaznajomić się z informacjami zamieszczonymi na oficjalnej stronie amBX.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
GRYOnline
Gracze
Steam