Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 14 listopada 2006, 12:30

autor: Piotr Doroń

Przydział konsol PLAYSTATION 3 dla sieci GameStop mniejszy niż zakładano

Chris Olivera, menadżer ds. public oraz media relations sieci sklepów GameStop, oznajmił w rozmowie z dziennikarzami serwisu Next-Gen.biz, że jego firma otrzyma mniejszy niż się spodziewano przydział konsol Sony PLAYSTATION 3. Nie podano niestety dokładnej liczby egzemplarzy.

Chris Olivera, menadżer ds. public oraz media relations sieci sklepów GameStop, oznajmił w rozmowie z dziennikarzami serwisu Next-Gen.biz, że jego firma otrzyma mniejszy niż się spodziewano przydział konsol Sony PLAYSTATION 3. Nie podano niestety dokładnej liczby egzemplarzy.

Oliviera stwierdził, że wszystkie dotychczasowe zamówienia przedpremierowe zostały ułożone chronologicznie. Następny etap, który powinien zacząć się już dzisiaj, polegać będzie na wykonywaniu telefonów do osób zainteresowanych z informacją o miejscu, które zajmują na liście oczekujących. Olivera przewiduje, że liczba konsol, którymi dysponować będzie GameStop, pokryje popyt. Tak więc nie powinno być problemów z nabyciem konsoli przed świętami Bożego Narodzenia. Co ciekawe, zarząd firmy nalega, aby pracownicy GameStopu wstrzymali się chwilowo z realizacją swoich zamówień na PS3. Ma to oczywiście na celu ułatwienie zdobycia własnego egzemplarza normalnym klientom.

Osoby, które nie otrzymają konsoli w pierwszym terminie, a więc będą zmuszone czekać na kolejną dostawę, mogą liczyć na atrakcyjne dodatki – darmową, aczkolwiek używaną grę bądź też film na płycie DVD, którego będzie można nabyć po atrakcyjnej cenie.

Jak zapewnia Olivera, wszystkie opisane powyżej działania mają zapobiec sytuacji, jaka wystąpiła w przypadku zeszłorocznej premiery konsoli Xbox 360. Ogromna ilość przyjętych zamówień przedpremierowych oraz bardzo mała liczba konsol spowodowały, że wielu klientów czekało na własny sprzęt kilka dodatkowych tygodni, a nawet miesięcy. Powtórzenie się takowych problemów mogłoby w bardzo złym stopniu wpłynąć na i tak nadszarpniętą reputację sieci sklepów GameStop.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej