Firma Mindark AB przekazała, iż dzisiaj o godzinie 21:00 czasu uniwersalnego Greenwich (16:00 EST, 13:00 PST, 22:00 CET) rozpocznie się sześciogodzinny Stress Test serwerów gry Project Entropia. Dla wyjaśnienia dodam, iż Project Entropia jest pełnoprawną, w pełni trójwymiarową grą z gatunku MMOcRPG i co najważniejsze, nie wymagającą płacenia opłaty abonamentowej. Oznacza to, że jest to gra całkowicie darmowa (freeware MMOcRPG), co z pewnością czyni ją niezwykle atrakcyjną.
Firma Mindark AB przekazała, iż dzisiaj o godzinie 21:00 czasu uniwersalnego Greenwich (16:00 EST, 13:00 PST, 22:00 CET) rozpocznie się sześciogodzinny Stress Test serwerów gry Project Entropia. Dla wyjaśnienia dodam, iż Project Entropia jest pełnoprawną, w pełni trójwymiarową grą z gatunku MMOcRPG i co najważniejsze, nie wymagającą płacenia opłaty abonamentowej. Oznacza to, że jest to gra całkowicie darmowa (freeware MMOcRPG), co z pewnością czyni ją niezwykle atrakcyjną.
Zainteresowani gracze, proszeni są o zalogowanie się do gry o podanej godzinie i pozostanie w niej (granie) jak najdłużej. W przypadku rozłączenia się, należy próbować ponownie zalogować się do gry. Więcej szczegółów dotyczących stress testu znajduje się na oficjalnej stronie gry.
Informacje o tym tytule znajdziecie w Encyklopedii GRY-OnLine oraz na jego oficjalnej stronie, ja nadmienię jeszcze, iż ciekawą cechą Project Entropia jest system ekonomiczny. Pozwala on wymieniać i obracać prawdziwą, rzeczywistą gotówką w grze. Sprowadza się to do tego, iż możemy wymienić nasze pieniądze na walutę gry PED (Project Entropia Dollars), dowolnie ją wykorzystać w świecie gry, np. zainwestować, po czym wypłacić, tzn. wymienić posiadaną ilość PED na realną gotówkę.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
Gracze

Autor: Przemysław Bartula
W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.